1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

XBW nieuwsbrief?!

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door RumbleBumble, 1 jun 2003.

1. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    Ach zo lastig moet het niet te doen zijn, en dan weet je iig dat iedereen die je het stuurt het ook wilt. Beetje raar als je members ermee lastig gaat vallen, maak je ze alleen maar mee bang :+

2. Blaauw

Blaauw Nobody likes us.....

Leuk Bevonden:
    1
    Je kunt toch beter doen dat je je gewoon moet aanmelden als je hem wil ontvangen, of was dat al de bedoeling??

3. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Kunnen ze uit zetten, simpel :)

Alleen om nu speciaal, met een pauze van 2 maanden, een mail samen te gaan stellen voor de mensen die te lui zijn alles even door te kijken? De mailinglist die nu klaar ligt is voor ééns in de week, of hooguit 2 weken,maar ga ik uit van 1 week.

4. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    Ik ben me niet eens bewust dat je je daarvoor kan in of uitschrijven, ik kan me ook neit voorstellen dat veel members dit weten.

5. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Dát gaan we dan onder de aandacht brengen.

6. RumbleBumble

RumbleBumble Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mwah ik weet niet of jij als je 3 weekjes naar Frankrijk gaat elke dag in een internetcafé gaat zitten. Maar ik niet in ieder geval :) Het is niet voor mensen die lui zijn, maar voor mensen die een weekje of 2 - 3 weg zijn en gewoon op de hoogte willen zijn van het nieuws.

Maar even over de bestaande nieuwsbrief. Is dit een brief die al het nieuws van die week bevat of...?

7. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Ik snap en begrijp je situatie :) Ben zelf één week weggeweest tijdens de E3 (goed vooruitgepland ;)) en heb naderhand ook ff alles door moeten nemen. Heb dat niet meteen gedaan trouwens, paar dagen later ff die pagina's doorgebladerd en alleen het écht interessante nieuws geopend. t'Is idd niet eh 'leuk' maar ff door die pagina's bladeren moet best te doen zijn.

Of je leest de 3 nieuwsbrieven die in je mailbox liggen :) Want de bedoeling is om iig het belangrijkste nieuws daarin te plaatsen, en alle artikelen etc. Evt, mocht er weinig echt nieuws zijn, kunnen we ook wat minder belangrijker nieuw plaatsen.

Maar dat moet ik nog even precies uitdenken, vooralsnog heb ik wat technische problemen waardoor werken aan XBW beetje moeilijk is.

8. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    W00t, goed plan dit!

*stemt helemaal voor *

9. RumbleBumble

RumbleBumble Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dankjewel Wouter :)

Deel Deze Pagina