1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[xbw.nl] - <title>onzin</title>

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door XaeroFuN, 13 okt 2003.

  1. XaeroFuN

    XaeroFuN Sex: No thank u

    Berichten:
    210
    Leuk Bevonden:
    0
    tuurlijk, iedereen denkt er anders over, dat mag ook wel,
    en weet ook wel dat ik net verplicht ben om hier te komen, maja ik doe het wel, waarom? xbw owned gwoon klaar:)
    maar ik geef gwoon ff mijn mening en vraag wat de rest ervan vind.. en misschien dat ze het willen schrappen [gebeurd vast nie maja, niet geschoten is altyd mis!]
    en tuulk ben ik blij dat er een xbw is, en dat ze altyd het vers nieuws hebben etc etc.. zeg alleen wat me niet bevalt klaar:)
    En ja ik kan er me ook wel overheen zetten, ik zeg toch ook niet dat ik hievoor bij de psychiater loop ofzo:9
     
  2. vince0606

    vince0606 speedfight

    Berichten:
    161
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind die titel die ze nu hebben juist heel leuk, soms is ie wel stom/dom maar wat maakt het uit, heb je er last van? nee en heb je er wel last van dan lees je hem tog lekker niet!
     
  3. the Outblast

    the Outblast hoi

    Berichten:
    442
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind ze wel grappig......juist omdat ze nergens op slaan.....:+

    btw. "sneller dan collin mcrea" vond ik ook iets minder.....:{
     
  4. Dioga

    Dioga Piraat

    Berichten:
    3.143
    Leuk Bevonden:
    52
    Het is dat xbw zo'n koele titels heeft anders kwam er niet eens kijken 8) :+
     
  5. Mike

    Mike CuraƧao

    Berichten:
    2.064
    Leuk Bevonden:
    3
    Just wait, my friend... :cool:
     
  6. Q-Dancer

    Q-Dancer Guest

    dus deze week is DE WEEK begrijp ik hieruit DL? :+
     
  7. Pejannl

    Pejannl Lan Guru

    Berichten:
    2.535
    Leuk Bevonden:
    14
    Eerlijk gezegd begrijp ik je point niet. Je constateert terecht dat een titel o.a. aandachttrekkerij is. Die titel trekt bij jou zoveel aandacht dat je er zelfs een topic over begint en in je eerste post kun je zomaar vier of vijf van die titels herhalen.

    Ik denk dan alleen maar: "Goh! Doel bereikt!"

    Heel veel reclames zuigen en zijn nog te vreselijk om aan te zien. Maar ze blijven vaak wel in het geheugen hangen en bij sommigen blijven ze zelfs op het netvlies staan. De volgende dag gaan ze dan op kantoor kan-keren over die kutreclame van firma <Naam Volgt>.

    En dus hoort iedereen tijdens de lunch even de naam van de firma <Naam Volgt>.

    Doel bereikt!

    En om eerlijk te zijn, ik vind het wel grappig dat iemand zich de moeite neemt om in dat ene regeltje net effe een stukje actualiteit terug te laten komen.
     
  8. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    Ja, inderdaad, bijzonder humoristisch! :)

    Weet je wel niet hoe moeilijk het is om met leuke zinnen te komen nadat je ze allemaal al hebt gehad en ze ook ergens bij een week moeten horen ofzo.

    Anyways, ik vind het grappig dat jij tijd bij je (mogelijke) vrienden, vriendinnetje of Xbox hebt verzuimd om dit nutteloze topic te maken :)
     
  9. SijmeZ

    SijmeZ Family Guy

    Berichten:
    1.059
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik vind het altijd wel grappig. Sowieso lees ik ze niet altijd (staat ergens in de linkerbovenhoek; BOEIEND) maar als ik ze zie zijn ze wel grappig. Okee okee, sommige zijn wel erg flauw maar voor de verandering vind ik het wel leuk.
     
  10. Perfect_Shit

    Perfect_Shit Chimairist

    Berichten:
    765
    Leuk Bevonden:
    2
    /edit: |:- |:- |:- stomme post van mij :eek:
     
    Laatst bewerkt: 14 okt 2003
  11. Robie

    Robie Active Member

    Berichten:
    622
    Leuk Bevonden:
    0
    ach, Ik stoor me er niet aan, Vind het soms wel grappig. Maar ja, De een vind het irritant, En de andere niet :)
     
  12. XaeroFuN

    XaeroFuN Sex: No thank u

    Berichten:
    210
    Leuk Bevonden:
    0
    ik kan in heel veel posts komen van jullie..

    maar wil degene die deze title heeft gemaakt PLZ opstaan, en ook degene die het mooi/cool vind? :confused:
    "Source en Beta van V3 nog niet uitgelekt!".. Ook al word het mooi die nieuwe layout/alles, dan nog.. argh.. *erger erger*..
     
  13. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    Enw at ik dus al helemaal niet snap ,waarom deze titel? terwijl ze juist rust rond v3 willen creeeren. Nu krijg je weer van die 'waarneer komt v3', 'wat is v3' threads. En dan krijg je weer het frustrerende antwoord 'When it's done'.
    Nou ja, ik heb geen problemen met titels hoor, ik vind het wel leuk, alleen snap ik deze titel niet.
     
    Laatst bewerkt: 14 okt 2003
  14. Robie

    Robie Active Member

    Berichten:
    622
    Leuk Bevonden:
    0
    hehe, Ik snap hem ook niet. Misschien wisten ze geen titel ofzo :p
     
  15. da -Z-

    da -Z- mijn knijn = fijn

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    27
    Mijn god, waar mensen zich al tegenwoordig niet druk om maken zeg...
     

Deel Deze Pagina