CHAT Ik weet niet hoe het kan , maar het duurt zolang voordat ik iets zie om te chatten !!! Heb een chello verbinding Zal dat het zijn
Wouter niet omdat ik nou perse cheats aan wil brengen maar is het niet zo dat hoe meer mensen hier aan werken hoe meer cheats je waarschijnlijk krijgt, of is dit technisch gezien niet mogelijk omdat je dan misschien dubbele cheats op de site krijgt?
Nou omdat we dan idd zometeen dubbele cheats gaan krijgen omdat iedereen dan blind cheats gaat toevoegen
Cheaten is gaar, alleen als je de game al hebt uitgespeeld is het wel leuk maar verder zuigt het. Het bederft gewoon de fun met dat eeuwige GOD mode of ALL AMMO als het niet anders is.
Ja want als ik zoveel weken met hetzelfde level bezig bent en je komt er maar niet door dan ben je blij dat je er cheats zijn die dit oplossen. Een klassiek voorbeeld hiervan is Driver op de psx veel mensen kwamen niet voorbij de garagetest en dan is er eigenlijk helemaal niks meer aan het spel want je kan dan maar in twee steden rondrijden en een paar minigames maar goed die gaan ook snel vervelen hoor. Overigens heb ik dat level op eigen houtje behaald hoor.
Ik heb echt een hekel aan cheats, dan koop je een game die al lekker prijzig is, en dan ga je die even lekker in 10 min lopen halen door een bepaalde cheat in te voeren, dan is eigenlijk bij mij de lol er wel vanaf. Soms zijn cheats wel handig om de replay waarde van een spel iets omhoog te schroeven, maar die hard cheaters, hoe lang blijft een spel leuk als je niks meer hoeft te halen omdat je toch alles al meteen hebt???
cheats verzamelen ik wil heeeeeeeeeeeeeellll graag voor jullie website cheats verzamelen. ik heb er al veel. zeg maar wat ik moet doen!
Re: cheats verzamelen Kleed je uit, rol door roze verf, ga op een hand staan en post die foto hier op het forum.