ha gamersea, aangezien ik erg veel lol in Ghost recon 2 met jouw heb ik gehad zet me dan ook op dat lijstje, en halo 2
Gisteravond weer eens een paar uurtjes lekker ouderwets GR2 coop& firefight gespeeld met z'n drieën. Ik voel toch net ff wat meer spanning dan in de GRAW serie.
Wat mensen zin om morgen avond om 7 uur Summit Strike te spelen? Siege/LMS/SS. Eigenlijk zou ik het wel tof vinden als Ubisoft een remake liet maken van Black Arrow gewoon totaal niks veranderen behalve de graphics.
Ik wil dit idee eigenlijk niet dood laten gaan.. (Al is het alweer en jaar oud) En wil misschien een simpele site opzetten waarbij dan ook een bestel link (of link voor 'Buy from Xbox Live marketplace') staat om oude games te kopen. Plus dat er maandelijks gewoon een date afgesproken wordt waarop alle fans van een bepaald spel die dag die game gaan spelen. Zouden jullie wellicht wat games kunnen roepen welke jij echt goed vond? Live games uiteraard en compatible met Xbox 360. http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Xbox_games_compatible_with_Xbox_360
Was het nou nog mogelijk Xbox1 games te spelen op live? Ik dacht namelijk dat ze alle servers offline hadden gegooid waardoor je geen oude xbox1 spellen meer over live kon spelen.
Tja, maar om dat te regelen... Gaat wel erg veel werk inzitten denk ik! Dan moet er eerste echt heel wat animo voor zijn.
Xbox Live (1) is door MS stopgezet, dus je moet inderdaad via systemlink spelen of via xlink kai (tunnel software), maar je hebt dan geloof ik geen voice (weet ik niet zeker)