1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

XBW Omniversum Event!

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Borix, 3 jul 2003.

1. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    wordt nog allemaal duidelijk

2. ICE

ICE Ik was het niet.

Leuk Bevonden:
    1
    ik hoop het want ik volg ut ook niet helemaal en is 120 mensen niet wat weinig?

3. the master

the master On Live I am thebest

Leuk Bevonden:
    0
    oh ok want ik heb me al ingeschreven trouwens ik had zo iets van het omniversum een keer gelezen in veronica magazine is dat dit volgens mij wel

4. nielzo

nielzo Guest

Maar als je apart word ingedeelt en je neemt een vriend mee om samen te gamen tegen andere, heb je dus kans dat je vriend op een andere dag of tijd is ingeschreven en dat hij niet mee kan doen :confused:

Offtopic:
    He ICE, rijdt jij met je afstandbestuurbare race auto over je xbox heen????

5. Alien

Alien FreAkeD

Leuk Bevonden:
    1

Kan dat artikel morgen dan ff verschijnen, anders ben ik voor een long long time weg.

6. Rego

Rego Reg0wnage!!

Leuk Bevonden:
    0
    Alain, jij mag toch niet van je ouders :+

7. Alien

Alien FreAkeD

Leuk Bevonden:
    1
    Doed, ik mog alleen niet naar PU Awards. Khebt het slim bekeken. Ik mog van me ouders maar naar 1 ding niet. (eigenlijk nergens heen, maar kheb ff gezeurd).
    Dusse, ik kom lekker wel. Jij rego?

8. Mr.blond

Mr.blond Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Als jullie dat evetnjes ergens anders willen bespreken, per pm of via de een of andere chat. Dit is een forum.

9. Alien

Alien FreAkeD

Leuk Bevonden:
    1
    Ok, is er al bekend wanneer dat artikel komt?

10. Mr.blond

Mr.blond Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Beetje geduld kan geen kwaad hoor. Ze kunnen moeilijk hun artikel nu speciaal maken omdat jij toevallig op vakantie gaat. Ik vertrek zelf ook morgen, ik maak me er alvast niet dik over. Ik heb het volste vertrouwen in de crew. Beter wat langer wachten dan een onvolledige tekst.
    Dus je hoeft niet om 10 minuten daarover te zeuren, dan gaat heter niet sneller zijn hoor. Neen, dan gaan ze zelfs vertraging oplopen omdat ze om de 10 minuten moeten melden dat het artikel in de maak is. Ik twijfel er niet aan dat het artikel er zo snel mogelmijk zal zijn. Maar je moet ook bedenken dat de crew ook wat anders te doen heeft, zo kunnen die jongens niet 24 op 24, 7 op 7 bezig zijn met xbw. Iets wat jij ook zou moeten weten.
    Beetje minder egocentrisch opstellen graag, want de crew kan moeilijk voor 1 persoontje dat artikel maken. Je hebt meer aan een volledig artikel dan aan een half artikel. Je gaat me trouwens niet wijs maken dat je nergens op i-net kan waar je heen gaat. Er zijn cafés zat waar dat wel kan, zelfs hotels etc... Dus als het echt zo belangrijk is voor jou, dan moet je het maar bekijken op je vakantie, f waar je ook heen gaat. Maar je mag van de crew niet verwachten dat ze dat artikel speciaal voor jou gaan vervroegen. Dus heb een beetje geduld, dan komt het wel goed. Je zal het wel zien verschijnen. Maar als je het om de 4/5 reacties gaat vragen, dan ga ik eens uit mijn pumasloffen schieten. Het is maar dat je het weet.
    Nu ja, fijne vakantie.

Een richtdatum kan/wil ik neit geven. De crew moet geen extra druk ghebben, door een tijdslimiet, een deadline kunnen ze wel missen als kouwe pap, dus dat gaan we niet invoeren omdat jij toevallig op vakantie gaat. Sorry zo belangrijk ben je ( nog ) niet.

Als Ugamer overigens zegt over een paar dagen dan hoef je niet gelijk te vragen of het morgen er komt. Over een paar dagen, dat kan variëren.

11. Alien

Alien FreAkeD

Leuk Bevonden:
    1
    Ik bedoelde het niet ongeduldig, maar khad zelf ook wel door dat het nogal ongeduldig kan overkomen, sorry.
    En anders zie ik het wel na mijn vakantie.
    BTW, dank je en zelf ook een prettige vakantie!

12. Cole Trickle

Cole Trickle Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    hehehehe Halo!

'Misschien een beetje dom', maarre ik begrijpt het nog steeds niet helemaal.

Je moet je dus inschrijven. En EUR 7,5 betalen.

Stap 1 is mij wel gelukt :9 , maarre stap 2 en de spelletjes??? Krijg ik een tzt een mailtje offe ga je iets naar mij thuis zenden?

Offe ben ik te voorbarig en moet ik de dingen hun gang laten gaan?

Waarschijnlijk ben ik gewoon een beetje dom *)

/edit jummie Ben&Jerry!!!!

Laatst bewerkt: 7 jul 2003
  13. Cole Trickle

Cole Trickle Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Veels te ongeduldig ikke dus.

Mailtje is het geworden

[size=.3]
    [/size]

DOA3 en HALO hebt ik al:D , Deathrow en MM3 hoop ik zeer binnenkort te krijgen. Bij die andere games (met name MGP natuurlijk) verwacht ik teveel competitie.

Hoe willen jullie dat allemaal plannen, dit is echt groots!!!

Enne finale op dat GIGA scherm lijkt mij uber }:] . Is wel ietsje anders dan die paar cm thuis!

Hoop snel een vervolg te zien.

14. Quilibre

Quilibre voor jou Dhr. Mol

Leuk Bevonden:
    0
    nu krijg ik toch ff vier keer datzelfde mailtje over het xbox event, nu zie ik dat er wel vaker in de herhaling wordt gevallen hier door alien, mr blond enzo, maarja boeiend

door het mailtje heb ik nog steeds geen antwoord op de vraag of je ook bepaalde dagen kunt uitstellen zodat je dan niet wordt ingedeeld, en kun je ook met iemand samen worden ingedeeld voor vervoer enzo?

oja en dat mensen over de prijs zeuren is opzich wel een beetje zielig, want je krijgt nog gratis drinken 2x en een ijsje is tegenwoordig al bijna meer als de prijs, en als je een keer wat geld uitgeeft voor een kaartje voor de trein ga je ook vast niet aan onderdoor anders wordt het tijd dat je werk zoekt

Laatst bewerkt: 19 jul 2003
  15. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    Wordt geregeld als je wordt ingedeeld :)

wij zijn niet zo moeilijk :)

16. Xante

Xante Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Beetje rare datum. 18 t/m 24 augustus is precies de week waarin de eerste scholen weer gaan beginnen, zo dus ook voor mij :mad:.

17. Quilibre

Leuk Bevonden:
    0
    aha ik wel dat zeker maar nu nog ff vervoer

18. Quilibre

Leuk Bevonden:
    0
    ik bedoel ik wil wel maarja, nu nog vervoer, kijken of de vriend van mijn zus nog wat te doen heeft :D

kon ook edit gebruiken, maar als je eerst een quick replay ofzo doet dan wordt je niet op de hoogte gehouden ofwel?

Laatst bewerkt: 19 jul 2003
  19. Quilibre

Leuk Bevonden:
    0
    en de stilte deed zijn intrede

Deel Deze Pagina