1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

XBW op EA World: Verslag

Discussie in 'Algemeen' gestart door mr. E, 19 okt 2005.

  1. TRGXtreme

    TRGXtreme Xbox Addict!

    Berichten:
    107
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vond de party best relaxt...vooral toen we na een half uur eindelijk iemand van een gamewebsite (gameheaquarters ofzowiets) zover kregen om zijn perskaartje af te geven aan mij en mijn vrienden ;). Na een goeie 3 kwartier in de rij te staan heb ik dus al op de xbox 360 NFS kunnen spelen en fifa (tiger woods was er ook maar die liep constant vast :confused:) maar al met al zag vooral NFS er erg mooi uit...maar het voelde nog niet helemaal "af" aan. ik weet niet waar het precies aan lag maar sommige dingen klopten niet helemaal. de framerate leek niet helemaal constant en in tegenstelling tot je eigen auto (super gedetailleerd!!) en enkele tegenliggers (vrachtwagens met super veel detail ook) en politiewagens die stoere acties maakten om je tegen te houden zagen sommige andere weggebruikers er weer uit als een pixelmengelmoes. maar ik denk als de eerste titels uitkomen die de capaciteit van de xbox360 beter benutten iedereen echt versteld staat van de graphics en de hoge resolutie (vooral bij fifa en NFS gaf dit veel meer overzicht op het veld en tijdens het rijden). al met al een zeer geslaagde avond...niettemin door de vele versnapperingen (gratis hamburgers!! :p) en het gratis bier ;).
     
  2. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    Wat matig is aan de controller, is dat die rugknoppen (zwart/wit) op stomme plekken zitten, ik drukte ze steeds per ongeluk in terwijl ik perfect dark speelde en dan gooie ik een granaat en shit, moet wennen......
     
  3. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    hehehe dat probleem ken ik ... toen ik PD0 werpte ik ook alleen maar granaten ... maar de controller voelt wel beter aan :)
     
  4. Vassie

    Vassie XBOX 360 OWNER

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik was er ook dankzij jullie "XboxWorld".

    En had daarvoor me nog wel vol zitten proppen bij de Burger King. Kom daar binnen gigantisch veel lekker eten als dat had geweten was ik niet naar de Burger King gegaan.

    Verder was het een geslaagde avond vond alleen jammer dat de xbox 360 "Press Only" was. Ze kunnen nu toch wel al aan het gewonen publiek de games laten zien. In Amerika staan de Xbox 360's al in de winkel dus zo speciaal hoeft het allemaal niet meer te zijn lijkt mij.

    Verder vond ik Nfs:MW een grote tegenvaller qua graphics op de xbox 1. Heb thuis de demo liggen maar dacht dat het daar aan lag maar de zo goed als af versie die ze daar lieten zien was niet veel mooier. Verder zaten er nog genoeg bugs in de mulitplayer optie. Zo bleek toen samen met vriend van mij aan het racen was dat ik als 2de speler tegen de richting in reed volgens de HUD. En mijn auto reed ergens onder buiten de map(op het map kaartje gezien). Op een gegeven moment knalde ik "dacht ik" tegen een muur en reed gewoon zo door de muur heen(Foutje bedankt).

    Verder heb ik SSX on tour als op de xbox gespeeld en die is cool. Ik had op internet al screens gezien van de gamecube versie met Mario en Luigi en met deze karakters kon je gelukkig ook daar gelijk mee spelen. Dus ik samen met vriend van me gezellig met Mario en Luigi gaan snowboarden. Was best lachen. Je haalt echt de meest onzinnige truckjes uit..

    Bij Battlefield stond een verslager gever van "CNN" de hele tijd te schreeuwen dat we middag in de slagveld zaten. En werd daar een beetje doof van, dus ben daar niet al te lang gebleven. Ik moet wel zeggen dat deze game er goed uitzag.

    Bij de nieuwe Harry Potter stond ik toch even te kijken hoe mooi dit was. Ik heb wel is filmpjes gezien van de vorige delen, maar heb de games nooit gespeeld. Maar dit zag er wel cool uit. Bij Harry Potter stond ook nog iemand die kon "toveren". Die vent deed echt de meest vage truckjes. Ik was er bijna in gaan geloven dat men echt kan toveren!

    Dan bleef de nieuwe James Bond zeker niet ongezien. Ik heb alleen de multiplayer gespeeld. En deze was echt grappig. En ook deze game zag er erg goed uit voor een Gamecube versie.

    Ja je had natuurlijk nog de Sims 2. Maar dat vind ik niet echt spannend om zo'n spel op een console te spelen. Ze hadden een leuk podium neer gezet waar dan wat mensne op rond liepen en iemand uit de zaal mocht dan vertellen wat ze moesten doen. Beetje vaag..

    En als laatste blijft dat fifa 2006 over. Maar goed die kan je ook al thuis spelen dus daar hoef ik weinig over te vertellen. Er waren wat straat voetballers langs gekomen van Fifa Street die met een balletje ging spelen op een veldje. Verder was er nog een bekende voetballer van Fc Utrecht als ik het goed zeg. Die tegen iemand uit de zaal Fifa 2006 ging spelen.

    Ja dan blijven de Handhelds over. De NDS en de PSP. Op de Ds kon je fifa en nfs spelen. Ik stond toch best te kijken hoe goed deze games in elkaar zaten en over de graphics hoorde je mij niet klagen. Voor de PSP had je ook Nfs en nog aantal games maarja de PSP spreekt mij niet zoveel aan dus heb alleen even gauw NFS gespeeld om te zien hoe zo'n PSP nou speelt.
     
  5. Xenion

    Xenion Active Member

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    Leuk stukje, jammer genoeg heb ik het niet zo op EA, games zijn tog amaal uitmelkdelen.
     
  6. mr. E

    mr. E Giraffe XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.101
    Leuk Bevonden:
    0
    mijn persoonlijke favoriet daar was SSX: on tour, welke IMO geen uitmelkerij is, met veel vernieuwing t.o.v. het vorige deel :)
     
  7. BLACKHAWK EM

    BLACKHAWK EM Target Theory

    Berichten:
    982
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond het heel erg vet daro, maar de games vond ik tegenvallen. Heb daar eigenlijk ook niet zo op gelet.....
     
  8. Beowulf

    Beowulf Intellectual Killer

    Berichten:
    251
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik ben er ook geweest en ik vond de games ook tegenvallen. De aankleding was op zich wel goed in orde en het geluid dat van boven kwam 9van het spel Black heb ik begrepen) was welk om kippenvel van te krijgen.
    James Bond vond ik nog het meest tegen vallen. De multiplayer was gewoon saai en de singleplayer ook niet echt uitdagend. Ik zag iemand gewoon alle vijanden voorbij lopen zonder te schieten, zonder dat het hem echt moeilijk werd gemaakt.
    Maar ja, blijft een leuke ervaring. Heb er een leuke foto en een mooie pen aan over gehouden :p
     
  9. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Leuke stukjes jongens! Leuk om tezien hoe het is geweest :). Heb het jammer genoeg zelf niet mogen bijwonen maar misschien volgende keer, wie weet :9 *hoopt :+

    *Ik ga maar even al die filmpjes bekijken.
     
  10. SupahMaster

    SupahMaster Guest

    Is bij EA world een minimum leeftijdsgrens want ik wil er volgend jaar ook graag naartoe. Wel leuke stukjes.

    @ Vassie hoe kom je erbij dat de 360 in the U.$. al in de winkel ligt.

     
  11. Cygnum

    Cygnum XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.697
    Leuk Bevonden:
    0
    Minimumleeftijd is 16 jaar.
     
  12. Chaos

    Chaos Simsalabim

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Filmpjes waren niet al te super, maar toch leuk om het ff te zien. Die van de Godfather is trouwens 22 mb. :+ Lijkt me geinig om eens een x naar zoiets te gaan, maar niet elke x, zou het na 1 x wel geloven. 8) Leuk scherm trouwens. :D
     
  13. krot

    krot Hip

    Berichten:
    121
    Leuk Bevonden:
    0
    Hihi, ik was van de pers maar heb die 360 lekker links laten liggen. Ik ben dan wel weer bij de Black presentatie geweest, en die game zag er werkelijk verrukkelijk uit!
     
  14. FuriousFreak

    FuriousFreak April 29

    Berichten:
    256
    Leuk Bevonden:
    0
    (Hier mijn post van de andere tread)


    Ik ben samen met The Watcher (thx voor de kaartjes!) en nog een vriend van mij mee gegegaan. Het was er zeer tof, leuke acts, vette games enz enz. En btw niet te vergeten de catering!!!

    het hoogtepunt was zoals The Watcher al vertelde dat we 4 perskaarten hadden gejat. Het ging namelijk zo:

    Op het einde van de avond (rond 21.30) hadden we alles ale 3 x gezien, en bedachten we dat het wel heel vet zo zijn als we een paar perskaarten zouden kunnen bemachtigen. Zo gezegd zogedaan, we slenterden heel
    onopvallend rond de tafel van de EA-medewerkers met daar onder in de doos de perskaarten. The Watcher deed een greep in de doos met het resultaat van 1 perskaart, dit was echter niet genoeg omdat we met zn 3en waren (Dutch Vilgiliante en Dutch DON Elite waren al weg :) :)) Dus probeerde we het nog een keer. Uiteindelijk hadden we 4 perskaarten gekaapt!! we maakte dat we wegkwamen en belanden ergens in een rustig hoekke waar we onze buit gingen opspelden. Een dude zag dat en bood metteen 10 euro voor 1 kaart die we toch over hadden :)

    Toen gingen we met een dikke heartbeat in de rij staan voor de Xbox 360´s
    Na een 10 eindeloze minuten mochten we eindelijk naar boven!!! We stormden als een gek naar boven, en wisten niet wat we zagen...

    De rest hebben jullie hierboven kunnen lezen, het was echt fantastisch...daarna zijn we nog naar de presentatie van "Black" geweest, zeer mooi, maar wel erg rechtlijnig.
     
  15. Vassie

    Vassie XBOX 360 OWNER

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    0
    Omdat ze al bij Wallmart gespot zijn..en eigenlijk zijn al te laat want ze zouden overal vorige week daar al in de winkels staan maar ja..ze zijn nu begonnen met uitleveren..en ja ik ben er over 1 1/2 week dus dan ben ik er denk wel zeker van dat ergens kan spelen!
     
  16. Dani321

    Dani321 No-LIfer

    Berichten:
    26
    Leuk Bevonden:
    0
    Ea was geweldig een vriend van mij had hier de kaartjes gewonnen (parra) en we hebben het echt relext gehad. jammer dat xbox 360 pers only was...... maar als je hem echt graag wil zien dan doe je er ook wat voor. dus omdat we niemand van xboxworld tegen kwamen met een perspas zij we maar naar iemand van gamekings gestapt genaamd martin een na een kleine blijk van onze interrese bood hij ons zijn pers kaart aan, we mochten zelfs de perskaart houden als aandenken (hierbij wil ik martin bedanken). we zijn daarna omstebeurd ff op de 360 gaan knallen en het was de shit

    viva xboxworld voor de kaartjes
    viva gamekings voor de perspas
     
  17. Mauriz

    Mauriz Active Member

    Berichten:
    320
    Leuk Bevonden:
    0
    Klinkt wel allemaal echt relax, erg stoer dat je perskaartje kan krijgen/jatten daar. Ben echt benieuwd naar de 360...
     
  18. Perfect Mark

    Perfect Mark Active Member

    Berichten:
    1.552
    Leuk Bevonden:
    0
    Wees blij dat je potverdikkie ;) Perfect Dark Zero mocht spelen. Ik moet nog zo lang wachten. Ik hoop bij de PU gameplay. Maar dat worden waarschijnlijk Halo 2 praktijken. Dus ik denk dat ik moet wachten op de launch
     
  19. _x_Darth-Max_x_

    _x_Darth-Max_x_ Active Member

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou weet ik dus waar die Muntjes Voor Waren :mad:
    Nou ja Heb TenMinste HandTekeNingen Van De Power Unlimited Crew:D


    Hoop Dat ik Volgend Jaar weer Win!
    /Mod jouw hoofdlettergebruik is vrij irritant, zou je daar AUB eens op willen letten?:) - mr. E
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 21 okt 2005
  20. Jorrit

    Jorrit Server admin XBW.nl ICT

    Berichten:
    5.537
    Leuk Bevonden:
    9
    Handtekeningen van de PU redactie? Onder een wurgcontract mag ik hopen?
     

Deel Deze Pagina