1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

XBW op YouTube en Facebook

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Dusky Demon NL, 3 nov 2012.

  1. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Aangezien er niet echt een topic was om hierover te kunnen discussiƫren, maak ik er hier maar eentje aan.

    [yt]XhgQE88jdks[/yt]

    Net dit filmpje bekeken, erg leuk filmpje! Weet je wat trouwens ook wel tof zou zijn, als jullie ook eens wat beelden tussendoor laten zien waar jullie in een soort "studio" op de bank zitten, net als bij Gamekings zeg maar. Of een soort vidcast. Podcasts worden algauw saai vind ik, door het gebrek aan beeld.
     
  2. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.940
    Lijkt mij vrij lastig om dit op een regelmatige basis te doen met vrijwilligers die door het hele land verspreid wonen
     
  3. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Haha, we hebben 3 man die footage opnemen. Zelf woon ik in Friesland dus zou het een hele opgave zijn voor de rest van de redactie om ''ff'' langs te komen. We verwerken inmiddels onze podcasts ook met video content. Daarnaast zullen we ook nog een Halo special maken met herinneren van de Halo serie.

    Ons youtube kanaal is hier te vinden.
     
  4. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Ja klopt maar ik denk als ze toevallig dichtbij elkaar wonen, dan zou het leuk zijn. :) Als je leuke content maakt voor YouTube, dan worden je filmpjes ook vaker bekeken en kun je YouTube partner worden. Dan houdt XBW er wellicht ook nog wat geld aan over.
     

Deel Deze Pagina