1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XBW Preorder Shop] vragen en problemen thread

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door GrEyFoX1987, 22 mrt 2005.

1. X-Commander

X-Commander SolidCake.Com

Leuk Bevonden:
    0
    Ow... ik heb niks gekregen! en ik heb gta sa besteld! Moet ik dan maar nog een keer bestellen...? straks heb ik dan 2 keer besteld!

Laatst bewerkt: 2 jun 2005
  2. Cygnum

Cygnum XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    Maar je betaalt er dan toch gewoon maar eentje? En die wordt dan geleverd. Niet betaald, niet geleverd.

3. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Misschien even kijken of je de juiste e-mail ingevoerd hebt, of dat hij niet om een of andere reden als spam aangezien is.

Je kunt ook GCshop.nl mailen om te vragen hoe 't zit met je bestelling en hoe je geld moet overmaken of dat ze je bevestiging nog een keer kunnen sturen.

4. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Kobold, als gcshop games krijgen geleverd (zoals San Andreas bijvoorbeeld :+) versturen ze die dan meteen? Of houdt gcshop.nl zich ook als andere winkels aan de releasedatum? Zijn daar regels voor?

Laatst bewerkt: 3 jun 2005
  5. Mirik

Leuk Bevonden:
    3
    Meteen, maar je moet je bedenken dat zij niet direct van de uitgever geleverd krijgen.

Bijvoorbeeld Bart Smit, Free Record Shop en Dixons, krijgt hun spellen direct van de distributeurs. Gameshops zoals GCshop en andere (kleinere) gameshops, hebben te maken met tussenhandel. Dus er zitten altijd een paar dagen meer tussen dat de kleine en online shops ze hebben, dan dat 'grote' winkelketens de titels hebben. Voor de release welliswaar. Maar helaas zitten er meer schakels tussen wat natuurlijk de levering van meer factoren afhankelijk laat zijn.

Maar de jongens bij GCshop versturen alles meteen als het binnen is. :)

Laatst bewerkt: 3 jun 2005
  6. rikkel

rikkel Umm Kulthum

Leuk Bevonden:
    1
    Kan je mischien hier vertellen wanneer de gasten van gcshop gta sa binnen hebben?

7. Ol' Capone

Ol' Capone Future xbw *****

Leuk Bevonden:
    1
    Als ik op zo'n advertentie klik van bijv. GTA SAN ANDREAS. Wordt ik zoals verwacht doorgelinkt (Nieuw venster) naar de preorder shop, waar vervolgens staat: Helaas, geen preorders.

Hoe kan dit? :confused:

8. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Of een foutje, of er zijn geen games te pre-orderen op het moment, denk ik.

9. Jerreby

Jerreby Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    Ff een vraagje, ik heb een spel besteld op Gcshop.nl. Ik heb het spel zondag besteld, en ook zondag betaald. Bij het spel staat: levertijd 1 - 2 dagen.
    De status is Betaald; in behandeling.

ps. Ik moest het hier vragen van !SIC!, omdat ik in het andere topic fout zat :)

10. Chimaera360

Chimaera360 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nou, als je het zondag besteld doen ze het op maandag verwerken aangezien zondag geen werkdag is. Dus dan kan het morgen nog komen :) .

11. Mirik

Leuk Bevonden:
    3
    In 't weekend wordt niks verstuurd natuurlijk. :) Plus, je kunt die vraag beter stellen op www.gcshop.nl dan hier, wij zijn specifiek voor vragen over de preorder shop!

12. dirtybolle

dirtybolle xboxlive member

Leuk Bevonden:
    0
    zal je ook het halo 2 multiplayer pack kunnen preorderen ???

13. Mirik

Leuk Bevonden:
    3
    Als het goed is wel, maar helaas hebben we die maar voor één week in de preorder. Misschien doen we daarbij wel een gewone 'verkoop' als het ware, dat je altijd kunt bestellen. :)

Prijs wordt 16.50 geloof ik, zal wel laten weten als hij online staat.

14. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Staan er verder nog preorders voor de komende weken geplaned?

15. Mirik

Leuk Bevonden:
    3
  16. Mirik

Leuk Bevonden:
    3
    Rainbow Six: Lockdown - 47.50

Cool eh? :)

(was foutje met map pack preorder, zal morgen online komen)

Laatst bewerkt: 1 jul 2005
  17. The Stig

The Stig www.snyggast.se

Leuk Bevonden:
    0
    is dat een compleet spel, Halo 2 MP pack? Dus incl. alle levels SP zowel als MP

18. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Check dit ff:
    http://xbw.nl/game/1126

:)

19. juniorjoa

juniorjoa Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    maar ik woon in belgie maar ik wil dat wel bestellen zo een spel want dat is toch bijna 15 euro verschil en wanneer sturen jullie dat op als het spel in de winkels ligt of als je de betaling hebt ontvangen . hoelang zou ik er moeten op wachten

20. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Helaas voor je, maar ze leveren alleen binnen Nederland, zoals je in de algemene voorwaarden bij punt 4.1 kunt zien staan.

Deel Deze Pagina