1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XBW Preorder Shop] vragen en problemen thread

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door GrEyFoX1987, 22 mrt 2005.

1. Feodor

Feodor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    FM + RS: Lockdown + GTA San Andreas, Spreken mij ZEER aan. Hoop dat het wat word. ;)

2. Shcaap

Shcaap Liev Gastje

Leuk Bevonden:
    4
    aha, en asl ik sc ct bestel word die dan verstuurd zodra die binnen is? of krijg ik em pas op 1april op mn deurmat?
    Want als jullie em de 29ste bv krijgen en gelijk versturen zou ik wel leuk vinden kan me nog met een ander spel herinneren dat ie in de winkels al uit was maar nog niet verstuurd bij gc shop.

3. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Nou, leveringsfouten e.d. voorbehouden is dat geen probleem en worden ze opgestuurd als ze binnen zijn.

Dus als ze nog vroeger komen, zul je ze ook vroeger krijgen, anders op de releasedatum zelf. :)

Laatst bewerkt: 23 mrt 2005
  4. Shcaap

Shcaap Liev Gastje

Leuk Bevonden:
    4
    en dagje er na dus bedoel je? als je met zeker heid kan zeggen dat ie ( problemen voor behouden) op 31ste op mn deur mat valt, dan staat mijn pre order zo in die database van jullie :)

5. Mirik

Leuk Bevonden:
    3
    Ja, absoluut! Vinden wij zelf ook frustrerend als we die game niet op tijd krijgen... :)

Ik zal kijken of we extra vroeg de orders kunnen verzenden, moeten we ze wel iets vroeger ook krijgen of course.

6. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Ik hoopte al zo dat er een San Andreas pre-order zou komen. Ik bestel hem meteen zodra hij verschijnt. Vorig jaar had ik Ninja Gaiden via XBW&GcShop al een week van tevoren.:cool:

7. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Ik ben anti GTA 3+ 8), I know :+.

8. Shcaap

Shcaap Liev Gastje

Leuk Bevonden:
    4
    Dankje wel, dan zal ik morgen mn verjaardags geld storten en daarna pre orderen :D

9. rikkel

rikkel Umm Kulthum

Leuk Bevonden:
    1
    ik heb het geld gister overgemaakt maar er staat nog steeds niet betaald bij order status????!?!?

10. Mirik

Leuk Bevonden:
    3
    Zo snel gaat dat niet, een bank houd je geld meestal 2/3 dagen om mee te speculeren dan storten ze het op die ander ze rekening.

Als het over een paar dagen (max 5, ligt er aan welke bank), dan moet je GCshop even mailen. Daar kunnen wij je op 't forum niet mee helpen. :9

Laatst bewerkt: 24 mrt 2005
  11. rikkel

rikkel Umm Kulthum

Leuk Bevonden:
    1
    *sorry*

12. rikkel

rikkel Umm Kulthum

Leuk Bevonden:
    1
    dus vrijdag zou die wel bij gcshop zijn:D
    het is dus niet dat ik opgelicht ben ofsow:p

13. Mirik

Leuk Bevonden:
    3
    Geen idee wanneer, zoals ik zeg, duurt paar dagen, als je wilt weten hoe lang gemiddeld, mail gcshop.

14. rikkel

rikkel Umm Kulthum

Leuk Bevonden:
    1
    heb ik al gedaan naar dit adres: info@gcshop.nl
    En dan heb ik nog een vraag. Je moet je factuur nummer ergens bij de transactie zetten en Gamecom VOF te almelo. Maakt het wat uit als je die twee hebt omgedraaid. Want bij omschrijving had ik Gamecom vof gezet.

15. Mirik

Leuk Bevonden:
    3
    Als je het factuurnummers maar ergens vermeld hebt op je overschrijving, dan is 't goed!

16. rikkel

rikkel Umm Kulthum

Leuk Bevonden:
    1
    dan is alles in orde. THANX

17. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Zolang het goede rekening nummer, het (juiste) bedrag en het factuur nummer erop staat is er verder nooit een probleem, tis natuurlijk wel altijd makkelijker met meer info.

18. SoulFighter

SoulFighter XBW Zeur

Leuk Bevonden:
    0
    mooie site :9 , ik zal er binnenkort FM, MotoGP3 & GTA:confused:A eens bestellen :D

19. rikkel

rikkel Umm Kulthum

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb bij GCSHop.nl order status gekeken en er stond betaald: in behandeling. Maar bij preorder.xbw.nl stond er iets anders namelijk splintercell 3 en doom 3 stonden erbij. Ik had die twee games aangeklikt maar niet gezegd dat ik een mail moest krijgen, behalve bij splintercell. Is het wat er bij gcshop.nl staat het goede.

20. rikkel

rikkel Umm Kulthum

Leuk Bevonden:
    1
    *dubbelpost*

Deel Deze Pagina