n.e.r.d. praat alsjeblieft met iets meer respect over deze mensen hun ervaringen.
Het kan simpelweg nooit altijd goed gaan. Er zijn factoren die niet in onze handen zijn, zoals de bezorging van PTT post, de levering van leveranciers en andere zaken.
Als wij zelf de games produceerde en zelf konden brengen om zo iedereen zonder absolute twijfel te voorzien van hun game, zoals wij dat ook graag zouden willen, dan zouden we dat doen. Maar goed, het is moeilijk genoeg een shop te runnen zonder winstobjectief.
Het is spijtig, maar niet ELK spel in ELKE preorder zal 100% goed aankomen. Soms zullen alle spellen op tijd aankomen, soms zullen er een of twee, door welke oorzaak dan ook, iets later komen, en wij vinden dat net zo rot als die gamers die op hun game zitten te wachten, maar het is helaas niet meer in onze handen op het moment dat het bij GCshop de deur uit gaat.
Dus we zijn ons er heel erg van bewust dat dit kan gebeuren en zo af en toe gebeurd, en we kunnen alleen aan onze kant zeker maken dat daar geen fouten gemaakt worden en dan hopen dat de rest ook mee werkt. Daar doen de jongens bij GCshop zijn uiterste best voor en in 99.999% van de gevallen gaat 't goed. En als 't bij uitzonder fout gaat is vaak de bezorging het probleem, niet de versturing uit GCshop.
Laatst bewerkt: 9 apr 2005