1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XBW Preorder Shop] vragen en problemen thread

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door GrEyFoX1987, 22 mrt 2005.

  1. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    Precies ze zeggen je hebt hem op de release maar dat is nooit bij mij gebeurd. DIKKE ONZIN.
     
  2. the predator

    the predator Vliegent frietje

    Berichten:
    786
    Leuk Bevonden:
    0
    wat heb je liever? 10 euro goedkoper en dan misschien 1 a 2 dagen later dan release date... of je betaald de volle mep op de release date in de winkels?
    ik heb liever de 10 euro goedkoper hoor, als je nu tog al paar weeken wacht op een game ken netzogoed die 2 dagen er ook nog bij
     
  3. 013

    013 Active Member

    Berichten:
    237
    Leuk Bevonden:
    0
    Op de release datum, wacht er al lang genoeg op
     
  4. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    Precies. Maar wat mij irriteerd is dat ze dit altijd doen. Ze zeggen OP DE RELEASE en dan komt zon excuses voor de ongemak shit.
     
  5. the predator

    the predator Vliegent frietje

    Berichten:
    786
    Leuk Bevonden:
    0
    maar het ligt niet alleen aan gcshop, het ligt meestal ook aan de service van de postbode
     
  6. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Even de thread door gekeken en ook search gebruikt, maar ik kan hier verder niets over terug vinden.
    Als ik bestel via de pre-order service krijg ik geen credit card optie.
    via de reguliere manier krijg je die wel, aangezien in ieder geval ik, en met mij misschien ook andere betalingen via een CC willen afhandelen is het misschien een goed idee om die optie ook via de XBW pre-order mogelijk te laten zijn.
     
  7. bl0kkie

    bl0kkie pwn4tsj p0rk !

    Berichten:
    1.207
    Leuk Bevonden:
    6
    Ik denk wel dat dat zou kunnen, maar daarvoor meot je eerst toestemming krijgen. Om via CC te mogen verkopen, ik denk dat ze daar dan op wachten of iets dergelijks.

    Maar misschien heeft Mirik wel het juiste antwoord 8).
     
  8. [JeLL!e] HALO

    [JeLL!e] HALO Active Member

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    3
    Komt Forza Motorsport ook nog hier in de shop? GC heeft hem al...
     
  9. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    Ja hoor, je kunt hem in principe gewoon daar bestellen, of morgen bij ons! :)

    Ik zoek alleen nog een goede PAL boxart, ik heb er wel een van de Limited Edition, maar nog geen van de normale (vreemd genoeg). Als ik die heb zet ik de preorder direct online! Prijzen zijn 47.50 voor normale en 53 voor Limited Edition Forza.
     
  10. [JeLL!e] HALO

    [JeLL!e] HALO Active Member

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    3
    Ja dat had ik al gezien bij GC, maar ik dacht ik bestel hem wel bij jullie als jullie hem binnekort ook krijgen ;) En ik wil toch de LE dus dat plaatje maakt mij niet uit :+
     
  11. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik kan de LE wel alvast online gooien...gimme a minute...
     
  12. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    Check it out:

    http://preorder.xboxworld.nl/

    Forza Motorsport Limited Edition nu beschikbaar voor preorder! €53!

    Normale editie volgt: 47.50
     
  13. [JeLL!e] HALO

    [JeLL!e] HALO Active Member

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    3
    gepreorderd *)
     
  14. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    :cool: spread the word, de normale staat er nu ook bij!
     
  15. n.e.r.d

    n.e.r.d pharrel williams

    Berichten:
    1.223
    Leuk Bevonden:
    1
    wat lulle jullie over niet op de release datum krijge
    ik heb halo2 crimson skies en rainbow six 3 daar besteld
    allemaal op de release binne
     
  16. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    n.e.r.d. praat alsjeblieft met iets meer respect over deze mensen hun ervaringen.

    Het kan simpelweg nooit altijd goed gaan. Er zijn factoren die niet in onze handen zijn, zoals de bezorging van PTT post, de levering van leveranciers en andere zaken.

    Als wij zelf de games produceerde en zelf konden brengen om zo iedereen zonder absolute twijfel te voorzien van hun game, zoals wij dat ook graag zouden willen, dan zouden we dat doen. Maar goed, het is moeilijk genoeg een shop te runnen zonder winstobjectief.

    Het is spijtig, maar niet ELK spel in ELKE preorder zal 100% goed aankomen. Soms zullen alle spellen op tijd aankomen, soms zullen er een of twee, door welke oorzaak dan ook, iets later komen, en wij vinden dat net zo rot als die gamers die op hun game zitten te wachten, maar het is helaas niet meer in onze handen op het moment dat het bij GCshop de deur uit gaat.

    Dus we zijn ons er heel erg van bewust dat dit kan gebeuren en zo af en toe gebeurd, en we kunnen alleen aan onze kant zeker maken dat daar geen fouten gemaakt worden en dan hopen dat de rest ook mee werkt. Daar doen de jongens bij GCshop zijn uiterste best voor en in 99.999% van de gevallen gaat 't goed. En als 't bij uitzonder fout gaat is vaak de bezorging het probleem, niet de versturing uit GCshop.
     
    Laatst bewerkt: 9 apr 2005
  17. n.e.r.d

    n.e.r.d pharrel williams

    Berichten:
    1.223
    Leuk Bevonden:
    1
    zo bedoelde ik het nie
    maar tjah ik kom tog uit brabant
    wat kletsen jullie
    maar tjah
    zij doen het vrijwillig dus je mag blij zijn dat je de kans krijgt voor zo'n aanbieding
    en ik had eerst problemen met een spel omzetten maar dan helpen ze je ook goed
    uiteindelijk was er iets fout en kreeg ik zelfs 2 euro korting

    ps. het is TPG ;)
     
    Laatst bewerkt: 9 apr 2005
  18. Mozilla

    Mozilla Active Member

    Berichten:
    311
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een vraagje(da moet toch hier he)
    hoe zit het nu met uc2
    want krijg ik hem nu op 15 april of op 22 april
    want op veel sites staat 22 en hier 15
     
    Laatst bewerkt: 11 apr 2005
  19. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    Ja, foutje, is 22 april! :)

    Als je ALLE releasedates meot bijhouden, zoals wij, dan gebeurt dat wel eens.

    22 dus!
     
  20. Cuber

    Cuber Active Member

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    Zie dat er op jullie shop bij Jade Empire staat dat deze DLC heeft.

    Niet dus, game is niet eens Live aware, en DLC is ook nog altijd ontkend door de makers (BioWare).

    Hoe zijn de ervaringen met pre-orderen via http://preorder.xboxworld.nl/ ?
    Heb net mijn eerste pre-order gedaan (Jade Empire LE) dus ben benieuwd hoe dat gaat lukken!
     

Deel Deze Pagina