1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XBW Prijsvraag en lezerimpressies] Splinter Cell: Chaos Theory demo

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Mike, 17 feb 2005.

  1. jeroen kroes

    jeroen kroes hertog jan ownage

    Berichten:
    201
    Leuk Bevonden:
    0
    mooi klote
     
  2. RuffRyder

    RuffRyder 360º

    Berichten:
    1.328
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb 'm ook ingevuld :cool:.

    Ben d'r klaar voor! :+.
     
  3. JKI

    JKI Ik wil bolletje

    Berichten:
    2.680
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je een vraag fout hebt, doe je dan al automatisch niet meer mee met de loting?

    Enne, zijn 675 posts genoeg :D
    Niet antwoorden Fardo ;)
     
  4. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Moet je weer iets te zeuren hebben?

    Erg fijn hoe je altijd post hoor, ga zo door! :{
     
  5. BoneCrusherrr

    BoneCrusherrr Cold SynerGy

    Berichten:
    311
    Leuk Bevonden:
    0
    woei, eindelijk een prijsvraag die de forum members betreft :

    winnen winnen winnen
     
  6. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Oei.... eerst ingevuld en toen pas de voorwaarden doorgespit. Beetje standaard reactie om direct op de "verstuur antwoorden" knop te drukken :eek: Als ik win wil ik best (proberen) een stukje te schrijven :)
     
  7. JKI

    JKI Ik wil bolletje

    Berichten:
    2.680
    Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt me ook best lollig om een stukje te schrijven. Niet dat ik win, maar toch :)
     
  8. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    De kans dat je wint wordt iig groter op deze manier. Zo doen lang niet alle "frontpage members" mee :)
     
  9. JKI

    JKI Ik wil bolletje

    Berichten:
    2.680
    Leuk Bevonden:
    0
    Gelukkig *) . Maarre, denk je dat je alle vragen goed moet hebben om te kunnen winnen?
     
  10. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Lijkt me wel toch? Anders hadden ze iedereen gewoon in een "grote pot" kunnen stoppen en er dan willekeurig iemand uittrekken.
     
  11. Darkon 83

    Darkon 83 Active Member

    Berichten:
    1.662
    Leuk Bevonden:
    0
    ik wil ook zo'n stukje schrijven lijkt me idd leuk! mare mike je zegt dat je wat posts nodig hebt om te winnen maar in het mailtje dat ik je steurde zei je van niet :confused:
     
  12. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Dit zegt Mike hier. Als je weinig posts hebt wil dat echter niet zeggen dat je geen kans hebt; weinig, dat wel.
     
  13. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Je hebt tot zondag om de boel vol te spammen :cool: Misschien gaat die uit de hand lopen :9
     
  14. Casperge

    Casperge Guest

    Ik heb genoeg tijd hoor,aan splinter cell een en twee heb ik totaal zeker 32 uurtjes besteed,en heb splinterr cel 2 de eerste keer op level normal in 5 uur uitgespeeld 8)
     
  15. xboxbezitter

    xboxbezitter Active Member

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    heb al meegedaan en hoop toch echt dat ik win. Splinter Cell.. ik volg het nu al maanden en ik kijk hier echt zo naar uit. Die demo lijkt me helemaal vet, ook omdat ik dan een van de eersten ben die het spel gedeeltelijk kan spelen :) Genieten geblazen..

    edit/ ik heb nog nóóit iets gewonnen. Kijk jullie registers er maar op na O-) Daarom zou het al helemaal mooi zijn om nu te winnen.. dat zou de eerste keer zijn dat ik iets win, en meteen iets heel moois _O_ GO SC _O_
     
    Laatst bewerkt: 18 feb 2005
  16. michelfoort

    michelfoort timmeeeeehhhh

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    ik hoop wel dat ik een x win.... heb nog nooit ergens een prijsvraag gewonnen:'-(
     
  17. mr. E

    mr. E Giraffe XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.101
    Leuk Bevonden:
    0
    leuk idee:)
    ik hou niet zo van splinter cell, dus ik doe deze keer niet mee.. maar anders.. als ik een keer iets win wil ik graag een review schrijven.. O-)

    kan dit niet gewoon een voorwaarde zijn voor alle prijsvragen op xbw? :p

    is wel een mooie manier om extra schrijftalent op xbw te "scouten" voor misschien nog meer reviews..

    /EDIT:
    is 322 een laag aantal posts?
     
    Laatst bewerkt: 18 feb 2005
  18. Cole Trickle

    Cole Trickle Active Member

    Berichten:
    1.954
    Leuk Bevonden:
    6
    Nee :+. Niet gaan spammen hè ;).

    mr. E, naar mijn mening is deze vorm van een prijsvraag juist om de aandacht te vestigen op de mogelijkheid om een lezersreview te plaatsen. Mocht je zelf een review willen plaatsen, dan kan dat nu al bij elke game in de gameslist. Dus als je wil, kan het.
     
  19. mr. E

    mr. E Giraffe XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.101
    Leuk Bevonden:
    0
    jammer dat ik meestal wat oudere spellen koop, ik ben aan het sparen voor een mooi dolby setje (receiver, boxen, etc) dus een spel van 60 euro vertraagt het hele "spaarproces"..
    Maar als ik een nieuw spel koop, zal ik zeker een poging wagen om een review te schrijven..
    (voor halo 2 en oddworld: munch's oddyssee is het misschien een beetje te laat voor een review..:+)
     
  20. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Ach het is gewoon wel leuk, gewoon ingevuld.
     

Deel Deze Pagina