1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XBW Prijsvraag en lezerimpressies] Splinter Cell: Chaos Theory demo

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Mike, 17 feb 2005.

  1. The Hammerman

    The Hammerman The Hammerman

    Berichten:
    1.342
    Leuk Bevonden:
    0
    Joh... ik heb gewonnen _O_

    Had niet gedacht dat ik zou winnen... maar ben mijn slagzin eigenlijk alweer vergeten |:- anders had ik hem hier wel neergezet... maar als de slagzinnen gepost mogen worden. Wil de andere ook wel zien
     
  2. RuffRyder

    RuffRyder 360º

    Berichten:
    1.328
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik weet m'n slagzin niet precies meer, hij was iig behoorlijk kontlikkend :+.
     
  3. Mike

    Mike Curaçao

    Berichten:
    2.064
    Leuk Bevonden:
    3
    Het gaat echt niet alleen om die slagzin, hoewel ik wel naar de meest opvallende heb gekeken. Ik heb ook jullie activiteiten op het forum nagetrokken om te zien hoe jullie normaal zijn / doen en opvallen in de community. Ik kan deze slagzinnen ook niet makkelijk kopieren, daar zijn het er wat teveel voor. Ja jongens, we hebben toch nog 200 inzendingen gehad. :eek: Iedereen wil beroemd zijn! :+
     
  4. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Maar de kan toch de slagzinnen van de winnaars kopieren? Dat zijn er slechts 10 :)
     
  5. The Hammerman

    The Hammerman The Hammerman

    Berichten:
    1.342
    Leuk Bevonden:
    0
    so... 200, dan heb je aardig wat gelezen. Is dat nou meer of minder dan als je de prijsvraag op de frontpage zet?
     
  6. xboxbezitter

    xboxbezitter Active Member

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zou ook graag wel s willen zien hoe de slagzinnen van de anderen waren. Kan ik maybe inspiratie uit putten voor een mogelijk volgende prijsvraag.
     
  7. Mike

    Mike Curaçao

    Berichten:
    2.064
    Leuk Bevonden:
    3
    Je 'wint' niet zozeer wat. Ja, een demo van één level. Maar je moet hier wel een pagina lange impressie voor schrijven die wordt begrepen door anderen en dat is lang niet altijd even makkelijk. De 'winnaars' zijn ook niet puur geselecteerd op de slagzin.
     
  8. Mika Kimi

    Mika Kimi McLaren Mercedes

    Berichten:
    1.507
    Leuk Bevonden:
    0
    Er zit dus wel wat druk op, maar ik zal in ieder geval mijn best doen en hopelijk lukt het een beetje.
    Mijn slagzin was iets van dat hij charismatisch was, soms sarcastisch (op een leuke manier) en uiterst professioneel.
    Zoiets ongeveer, maar zoals Mike al zei het ging dus niet puur om de slagzin (blijkbaar). :)
     
  9. Ninto

    Ninto Active Member

    Berichten:
    408
    Leuk Bevonden:
    2
    Dus ik val sowiesow af? Dat vind ik eigenlijk erg dom van jullie. Sorry dat ik dat moet zeggen over Xbw.
     
  10. xplayer

    xplayer Active Member

    Berichten:
    667
    Leuk Bevonden:
    1
    Nee, dat denk ik niet. Als je bv pas een paar dagen lid bent (daar val jij dus niet onder) en je hebt 60 posts dan ben je actief. Jij valt af (denk ik) omdat je al ruim 1,5 jaar lid bent op het xbw forum en maar 60 posts hebt.
     
  11. Ninto

    Ninto Active Member

    Berichten:
    408
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik ben pas sinds kort echt actief op het forum. Zo'n 3 weken. En de posts op X-bazar worden niet meegerekend. Daar ben ik juist het meest te vinden. Dus dit is bull-crap!
     
  12. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Men wou graag personen die wel iets in huis hebben de kans geven wat leuks te schrijven. Dat is ook een beetje beloning van de personen die hier al lang zitten. Jammer dat je daar nog niet bij zit, maar dat zal vanzelf wel komen dunkt mij :).

    Ook zou je je iets anders kunnen opstellen, als je graag iets 'wilt' dan moet je XBW niet 'dom' noemen of met kreten als ' Dus dit is bull-crap!' komen. Althans, lijkt mij niet verstandig :)
     
  13. Mike

    Mike Curaçao

    Berichten:
    2.064
    Leuk Bevonden:
    3
    Zoals Wouter al aangeeft ging het bij deze prijsvraag om de impressies van mensen met een 'bekend' gezicht. Die op het hele forum te spotten zijn en ook actief deelnemen in discussies. Daar komt bij dat we ook naar de slagzinnen gekeken uiteraard, al hoefde die niet van doorslaggevende aard te zijn.
     
  14. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben redelijk vaak online op het forum en post zo ongeveer overal behalve in de Bazaar. Maar ik denk toch niet dat ik ga winnen.
     
  15. HellHound

    HellHound Active Member

    Berichten:
    1.452
    Leuk Bevonden:
    16
    Ik denk het ook niet. De winnaars zijn gisteren dan ook al bekend gemaakt.

    http://forum.xboxworld.nl/showpost.php?p=1317583&postcount=79
     
    Laatst bewerkt: 21 feb 2005
  16. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Oh nog niet gezien. Ik dacht dat het eerst op de Frontpage bekend gemaakt zou worden.
     
  17. Borix

    Borix Active Member

    Berichten:
    1.770
    Leuk Bevonden:
    1
    het was volgens mij just de bedoeling deze prijsvraag zoveel mogelijk los van de frontpage te houden en zoveel mogelijk op het forum *)

    anyways, ik vind het wel leuk dat een paar bekende een stukje schrijven. ik ben erg benieuwd :)
     
  18. twi

    twi Active Member

    Berichten:
    705
    Leuk Bevonden:
    5
    Ach Ninto, zo overdreven actief hoef je nou ook weer niet te zijn op het forum denk ik. Althans, ik heb net aan 500 posts inmiddels buiten XBazar (met dat erbij sta ik wel op 1500 denk ik :+ ) en volgens mij toch ook niet zo'n gigantisch XBW-verleden.

    Met 60 posts maak je minder kans, maar om je daarom nou zo druk te gaan maken is ook weer niet nodig. Er zijn namelijk ongetwijfeld zat mensen die meer posts in hun teller hebben staan dan ik, maar toch niet zijn gekozen.

    Wellicht hangt dat van de schrijfstijl in de posts die hier en daar op het forum staan verspreidt. Zonder te vooroordelen lijkt het me dat mensen met een schrijfstijl als "ik wis gwn dat ik neit zouw winnen" niet zo gek veel kans maken ;)
     
  19. Mike

    Mike Curaçao

    Berichten:
    2.064
    Leuk Bevonden:
    3
    Beter als Twi had ik het niet kunnen verwoorden. :)
     
  20. Wendy

    Wendy Active Member

    Berichten:
    1.078
    Leuk Bevonden:
    9
    Jeej *heeft* _O_

    (+120.000 stickers?...) :+
     

Deel Deze Pagina