1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XBW Prijsvraag en lezerimpressies] Splinter Cell: Chaos Theory demo

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Mike, 17 feb 2005.

  1. RuffRyder

    RuffRyder 360º

    Berichten:
    1.328
    Leuk Bevonden:
    2
    Godver, ik was de hele week druk met school en heb nu ook nog een griepje :'-(. Zit volgens Twi ongeveer op de helft van de demo en ik moet nog aan de review beginnen :{.

    Jullie hebben dit gewoon precies zo getimed, dat ik ook onder druk moet kunnen presteren ofzo! :+ 8)
     
  2. twi

    twi Active Member

    Berichten:
    705
    Leuk Bevonden:
    5
    'k Heb 'm nu ook maar opgestuurd. Heb gedurende de week wat dingen toegevoegd en weggehaald, omdat ik het eigenlijk elke dag wel een keertje heb gedaan. Erg leuke game :)
     
  3. Mike

    Mike Curaçao

    Berichten:
    2.064
    Leuk Bevonden:
    3
    Twi ontvangen. :)

    @Ruff: Je hoeft geen volledige review te schrijven hè. Dat level heb je wel zo uitgespeeld en die impressie schut je nog dezelfde dag uit je mouw. ;)
     
  4. Mike

    Mike Curaçao

    Berichten:
    2.064
    Leuk Bevonden:
    3
    Uiterlijk vanavond (zondag) die stukkies jongens, ik heb er pas twee! ;)
     
  5. jellejelle

    jellejelle PSP Only

    Berichten:
    696
    Leuk Bevonden:
    10
    Rustig ome Mike, *is druk aan het schrijven*

    Ga nu naar me nest en dan morgen weer verder, heb stukje over de GFX + inleiding al af, morgen ligt het op je bureau baas :+
     
  6. Mike

    Mike Curaçao

    Berichten:
    2.064
    Leuk Bevonden:
    3
    En breng me een kop koffie! :+
     
  7. jellejelle

    jellejelle PSP Only

    Berichten:
    696
    Leuk Bevonden:
    10
    2 klontjes? :+

    Maar goed, voordat ik de forumregels overtreed en begin te spammen, toch nog maar even een serieuze noot. Wat me vooral opviel was toch eigenlijk weer het schrijnende gebrek aan werkelijk vernieuwende gameplay elementen en de nieuwe gameplay-elementen waren juist weer niet echt bevorderend voor het sneaken :{

    Dat was alvast een sneak preview van mijn sneak preview, de rest lees je morgen, eh vandaag _0/

    Edit: Mike, als je beloofd online te blijven, maak ik em gelijk voor je af :cool:
     
    Laatst bewerkt: 27 feb 2005
  8. Mike

    Mike Curaçao

    Berichten:
    2.064
    Leuk Bevonden:
    3
    En ik sta geen spelfouten toe! :mad:

    :+

    Maar je hoeft hem niet gehaast af te maken nu hoor. ;)
     
  9. jellejelle

    jellejelle PSP Only

    Berichten:
    696
    Leuk Bevonden:
    10
    Damnit :mad:, dat was een mooie spelvout, nou dan ga ik nog maar ff door, was net op dreef. Met een half uurtje is ie wel af :)
     
  10. xboxbezitter

    xboxbezitter Active Member

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    @ jellejelle.. je zegt dat er nauwelijk vernieuwing inzit he, maar in de pc demo die ik heb gespeeld zit, vind ik tenminste, best nog wel wat vernieuwing. Het zijn vaak de kleine dingen die het fijner maken. Het mes is natuurlijk ook vet en zorgt voor veel nieuwe gameplay.
     
  11. Jeroen

    Jeroen nomnomnom

    Berichten:
    1.804
    Leuk Bevonden:
    4
    Vanmmiddag mag je mijn stukje tekst in je mailbox verwachten :)

    Edit: Je moet hem dus nu hebben ontvangen ;)
     
    Laatst bewerkt: 27 feb 2005
  12. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Pff ik ben verrot en dan nog proberen een prachtig lapje tekst af te leveren :p. Nouja, ik ga mezelf even op orde brengen en dan aan de slag :).
     
  13. xboxbezitter

    xboxbezitter Active Member

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    ehm ff vraagje; wanneer kan ik die 'verslagen' lezen en waar komen ze? Op de frontpage mag ik toch hopen.
     
  14. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik geloof dat 'de beste' verslagen sowieso op de frontpage komen. Gezien de winnaars, ga ik er bijna van uit dat ieder verslag wel te zien zal zijn.

    Vanavond moet alles worden ingeleverd, dus het zou niet onlogisch zijn wanneer ze morgen al te zien zijn op de voorpagina.
     
  15. The Hammerman

    The Hammerman The Hammerman

    Berichten:
    1.342
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb hem opgestuurd. Ben zelf niet helemaal tevreden maar kon niks meer bedenken om te schrijven. Hoop dat het goed genoeg is
     
  16. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Hoeveel woorden heb je geschreven?

    En vooral zeggen dat je er zelf niet tevreden over bent, dan kunnen de lofuitingen van anderen alleen maar meevallen ;) Althans, dat doe ik altijd ;).
     
  17. Mika Kimi

    Mika Kimi McLaren Mercedes

    Berichten:
    1.507
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben ook niet tevreden. :p

    Maar ik ben wel benieuwd naar de andere verslagen, ik hoop wel dat ze allemaal op de frontpage komen. :)
     
  18. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Zo, de mijne nu ook ingeleverd.
     
  19. Wendy

    Wendy Active Member

    Berichten:
    1.078
    Leuk Bevonden:
    9
    Oké...Mijn demo is op magische wijze naar de klote..Heb het spel net 1 keer 5 min gespeeld en de volgende dag wilde die maar niet draaien. Andere games doen het wel gewoon :mad:

    Naja ik zal even mijn best doen
     
  20. Mika Kimi

    Mika Kimi McLaren Mercedes

    Berichten:
    1.507
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is ook niet niks, hoe moet je nu die review doen? :eek:
     

Deel Deze Pagina