1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

XBW Prijsvraag: Riddick: Escape from Butcher Bay

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door mars15, 24 aug 2004.

1. Mike

Mike Curaçao

Leuk Bevonden:
    3
    Riddick is binnen gekomen dus wanneer Mirik terug komt van de ECTS kunnen ze verstuurd worden, nog even geduld.

2. MrX_Cuci

MrX_Cuci Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    DANK? Voor het winnen van een prijsvraag? Het is gewoon een kwestie van geluk en de goede antwoorden opzoeken. Ik ben toch ook niemand dankbaar als ik een miljoen win in de staatsloterij.....of moet ik soms de sigarenboer een deel geven omdat hij mij het winnende lot heeft verkocht? :{

P.S. Mike bedankt voor de info. (die ben ik wel dankbaar, omdat ie me een antwoordt geeft op een vraag, dat doen er niet veel meer!!)

3. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    en wanneer is mirik terug van de ECTS??? want ik heb hem nog steeds neit, maar mirik is wel gewoon elke dag op het forum te vinden.. ik weet neit hoe het met de anderen zit, maar ik hoop echt dat ik hem deze week op de mat vind als ik uit school kom.

4. Mike

Mike Curaçao

Leuk Bevonden:
    3
    Door de voorbereidingen voor het Gameplay event is dat er bij in geschoten. Ik heb het doorgegeven en Mirik verstuurt ze morgen. Met een beetje geluk heb je ze dus woensdag, en anders later deze week! Onze excuses.

5. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    ok, iedereen heeft het wel eens druk he.. en een foutje is menselijk.. excuses aanvaard.

Deel Deze Pagina