Dat zei hij ook en daarom wilde hij deze met 3 - 0 winnen maar dat is hem helaas niet gelukt Ik had totaal meer balbezit en schoten op goal dus ik was wel de terechte winnaar. Maar die Adriano is met A+X echt niet te stoppen! Hmm, ik zie net dat ik niet in de verliezende poule zit?!? Komt dat omdat ik geen verliezer ben Ik was vergeten te bedanken voor de succes! Thnx
iemand zin om morgen tegen mij te spelen??? *is het trouwens de bedoeling dat je nog steeds met hetzelfde team speelt die je hebt gekozen?
We willen straks in de complete competitie verschillende Teams.... Nu wordt er geloof ik nog gespeeld met onder andere twee personene die AC Milan hebben. Een van deze twee zal een nieuwe Club moeten kiezen waarschijnlijk. Maar dit laat ik Freaky over, en zal ik wel met hem bespreken...
jawel !! maaruh hoef ik dus maar 1 potje tegen bijvoorbeeld jou, als ik die win zit ik in de competitie of moet ik ook nog alle andere potjes spelen?
hier zijn de regels iets anders: hier speel je maar eenmalig tegen elkaar. Jullie moeten onderling afspreken wie er gaat hosten. de eerste 2 van deze poule gaan door naar de competitie dus iedereen 1 potje tegen elkaar, de 2 met de meeste punten door naar de "CL"..?
morgen avond heb ik tijd om mijn wedstrijden te spelen, hopelijk is de rest van de poul er dan ook, suc6 in ieder geval allemaal!!! NL Laberador
Pine NL (Won) - Fraggy Bart (Lost) 4 - 1 Imo had ik het verdiend alleen ik speelde de 2de helft wat minder.