juist zowel thuis als uit! voorlopig kan ik 1 ding concluderen en dat is dat poule 2 al zeer actief is
Ik zal het hem PM'en, dan wordt het gefixt ! Tof dat er al zoveel uitslagen duidelijk zijn... Hopen dat nu ook daadwerkelijk alles gespeeld wordt!
Zou mooi zijn... Over 4 weken hebben we zo een beeld van de Wel en Niet actieve members ! Oftewel, dan is de competitie ook zo ingedeeld als straks blijkt dat de helft toch afhaakt...
jezus dan ga je mensen verbeteren en maak je in dezelfde post nog een taalfout.... beter dan ik........:b:
Satanpro NL - FCDANNY 2-3 Spannende wedstrijd. Gelijkspel was terecht geweest maar ga gelukkig met de 3 punten er vandoor. Stond kwartier voor tijd nog 2-1 achter dus ben heel blij
Doen jullie goed jongens! Klinkt als een gelijke strijd onderling allemaal, waarbij kansen echt benut moeten worden! Kijk al uit naar de complete Competitie...
Geen gezeik over uitslagen enzo man, als je een rode kaart krijgt voorkom je daarmee misschien een goal van de tegenstander en als je genoeg kansen krijgt komt het op de skills aan of je ze afmaakt. Dus geen negatieve dingen
basovich 1-0 ghostface NL over de winst ben ik blij, maar over de score wat minder!! hij had 2x rood en ik had echt ontiegelijk veel kansen !!