Het spijt me jongens maar ik heb er geen tijd voor, kan in ieder geval niets plannen dus dan schiet het toch niet op. Ik trek me terug helaas, en als iemand gewoon een vriendschappelijk potje wil spelen dan moet je me maar toevoegen.
ik wil eens iets vragen. ik zie dat groep 4 niet in beweging is in de eerste 2 weken dus mijn vraag is doen we deze groep weg en nemen we bv de eerste 3 van elke groep. wat denk jij mystery. wat mij wel aanspreekt is om de poule 2 helemaal door te sturen naar de tweede ronde omdat zij tog zeer actief zijn
Eerste uitslagen Groep 4!!! NL Laberador 2 - 0 NLWouter NLWouter 0 - 2 NL Laberador verdiende overwinning, het lukte bij mij gewoon niet. Ballen op de paal, op de lat enz. enz.. hij had de mooiere kansen. Prima overwinning ik heb van Joeldeman gehoord dat hij er mee kapt vanwege zijn wii, The Hammerman heb ik nog niet gezien op PES6
Stuurde laatst een bericht maar toen antwoorde je niet. Ik kan vanavond wel. Pine NL heb ik ook nog een bericht gestuurd. Nog geen antwoord gehad!
zou je mijn wedstrijden tegen fraggy bart ook ff erbij kunnen zetten? want zie dat nergens terug in de OP..zijn wel al gespeeld. Ik moet alleen nog tegen PBateman (nyx1987)..maar zoals je vanmorgen kon lezen is ie afgehaakt.
hoe gaan we dat nou doen met die The Hammerman en Joeldeman? als ik of laberador ze nooit zie is dr natuurlijk geen fuck aan..
Abdelilah - fraggy bart 7-1 \o/ fraggy bart - Abdelilah 1-2 \o/ Maar ik zie dat je het al hebt gevonden Ik ben klaar en tevens door!
Ja sorry, ik ben een beetje super erg uit vorm Ik verlies van superslechte mensen maar ik wil vanavond wel ff 1 potje spelen.
@ Joost Gaat niet meer lukken, inverband het al in bezet zijn van AC Milan ! Maar als ik jou resultaten bekijk, lijkt mij dat geen probleem.... @ Freaky We zullen even moeten kijken, hoe de procedure van doorgaan nu gaat verlopen... In Poule 4 zijn er nu twee mensen wel actief, en 2 mensen zijn eruit gestapt?! Zojah, dan moeten we kijken, of dit niet gecompenseerd kan worden aangezien die 2 uit Poule 4 dan wel heel simpel door gaan wat niet eerlijk is tegen over de rest van de poul mensen ! In elk geval hoop ik dat iedereen zoveel mogelijk zijn wedstrijden uitspeelt, zodat we een inventarisatie van actieve mensen kunnen maken.
Killingsupreme - FCDANNY 2-4 FCDANNY - Killingsupreme 3-0 2e wedstrijd was ik zwaar kansloos. Vooral de 2e helft!
snap niet wat er de eerste wedstrijd gebeurde.... die van jou gingen er allemaal in maar je speele wel goed hoor, 2e wedstrijd was wel echt van mij jah
Jaa 1e helft scoorde ik lekker, maar ook wel kansjes gemist. T was niet zo dat alles hing. Hadden trouwens ook wel aardig wat lag de 1e wedstrijd. 2e liep lekker soepel. Vreemd :{
ja eerste was echt kut kwa verbinding, maar k heb wel meer kansen gehad hoor! Alleen gingen die van jou er wel 'sneller' in