Vanavond wil ik wel wedstrijden spelen, gister avond zat de vriend van me zus me online stats te verneuken (aka online te spelen ) Ik was gister in een te slechte vorm dus had ik maar besloten even niet te spelen Hopelijk zie ik jullie vanavond (en win ik *) )!
Ho! ik zie dit nu pas, ff voor de duidelijkheid fc Danny - Killingsupeme 4 - 2 0 - 3 stond eerst dat de 2ewedstrijd voor danny was, maar die was dus voor mij :b:
Sorry zelf niet opgelet, had er nog duidelijk ondergezet dat ik kansloos was. Mijn excuses. En in de beginpost staat dat je 6 punten heb maar dat moeten er 9 zijn. En bij mij 6. Exuses hiervoor!
We zullen inderdaad even eens moeten kijken wat we gaan doen... Mensen die uitgeschakeld zijn maar wel erg actief zijn zoals Basovisch zouden misschien nog een tweede kans kunnen krijgen. Aangezien er ook een aantal mensen uit zijn gevallen. Hoeveel precies en wat, weet Freaky vast te vertellen aangezien ik nu niet precies het overzicht heb. Met deze mensen kunnen we misschien een verliezers Poule maken, en zorgen dat er nog 2 ofso de kans krijgen om door te gaan
de mensen die door zijn; de organisators: FreakyOliver BE Mystery X NL POule 1 Killingsupreme fcdanny Poule 2 Moonwalker NL joostnl1337 Poule 3 Bardogan Abdelilah nu zitten we met het probleem van groep4 daarom heb ik het volgende gekozen zoals mystery als zij om een verliezende poule te maken met de mensen die wel veel kwamen. verliezende poule bestaat uit: NL Laberador NL Wouter fraggy bart basovich Ghostface NL Satanpro NL voila dus nu weten jullie tegen jullie moeten spelen... hier zijn de regels iets anders: hier speel je maar 1MAAL tegen mekaar jullie moeten onderling afspreken wie er gaat hosten. de eerste 2 van deze poule gaan door naar de competitie
voor het defenitief vastleggen van de teams wacht ik tot dat de verliezende poule hun games gespeeld hebben. wnat ik zit met het probleem dat we al met 2maal arsenal en inter milan zijn en dat wil ik vermijden, ik wil een competitie met allemaal verschillende teams