zie twee post hierboven. dus de eerste twee van de eerste 3 poules zijn door. nu ist het probleem dat groep 4 geen games bijna gespeeld heeft dus heb ik daar een verliendeze groep van gemaakt met allemaal spelers die zeer actief waren. nu speelt die groep elk maar 1 match tegen mekaar en gaan de eerste twee door en dan kunnen we beginnen aan de competitie
als het maar niet te lang duurt....heb je al een deadline voor de verliezende poule? 5 wedstrijden moet iedereen spelen....dat wordt moeilijk met de niet actieve spelers....gaat zeker weken duren. edit: je hebt pm.
Jeeehh ben door ! Had het niet verwacht. Maar hoe zit het met teams zoals inter en arsenal. Al 2 mensen hebben inter en arsenal!!
srry, had het de laatste tijd druk, moest me voorbereiden op een toneelstuk waarin ik in mee speelde. Heb nu tijd, maar zie dat het niet meer gaat. Dacht dat we 2 weken de tijd hadden? Naja, pech gehad
jah sorry hoor maar we zijn nu meer dan 2 weken bezig en nog maar 1 match sorry dat is te weinig. en voor de verliezende poule jullie hebben tijd tot volgende week zondag en geen dag langer. wie dan op 1 en 2 staat gaat naar de competitie
Uhm.. als je geen deadline slelt.... ik ga niet spelen als ik niet in vorm ben en nog tijd heb, tip voor de volgende keer: stel een deadline!
mooi dat we kunnen herkansen tging echt bagger op defensief gebied dus even aanpassen... maar kan je nou eigenlijk offline teams instellen met juiste taktieken die je online kan gebruiken?? want ik zit vaak in de game nog even heel snel beetje veranderen...
ok ok pine je krijgt nog een kans ik zet je nog bij de verliezende poule... maar de deadline is volgende week zondag goed gehoord jongens. verliezende poule bestaat uit: NL Laberador NL Wouter fraggy bart basovich Ghostface NL Satanpro NL Pine NL 1maal tegen mekaar en tegen volgende week moeten ze gespeeld zijn voila nu geen excusses meer voor iedereen
Mooi mannen! Vanaf volgende week Zondag kunnen we aan de bak tegen elkaar... @ The Verliezers Poule Veel Suc6 allen...!