oke, maakt niet uit. en @ Sep kon gister niet zo lang achter de xbox dus was het ffkus vergeten, doe je dalijk toevoegen!
jongens ik vind dat er echt veel te weinig gespeeld wordt!!! er zijn tot nu toe nog maar 8 wedstrijden gespeeld terwijl er al 3 weken voorbij zijn, come on play !! hier de tussenstand:
Ik zal inderdaad eens wat wedstrijden spelen! Maar tegen wie heb ik gelijk gespeeld?! Oftewel, 1-1 ?! Ik heb namelijk nog geen wedstrijd gespeeld , en sta toch op 1 punt...
dat is mijn uitslag waarschijnlijk.ik her er 1 verloren en 1 gelijk gespeeld ..ik reageer nu via school. ik heb nog steeds geen internet thuis KUTZOOI!! gr marine nl
hebben jullie uberhaupt wel zin in een potje?? ik ben zelf niet zo vaak online..maar als ik online kom is er bijna niemand!! vind ik jammer..kom deze vakantie wel wat vaker online dus hoop dat er dan wat meer wedstrijden worden gespeeld!!
Helemaal met basovich eens, wil niet zeggen dat ik dagelijks online ben maar probeer er wel zoveel mogelijk te zijn. Volgende week in de vakantie zal ik zorgen dat ik zoveel mogelijk online ben... Ik hoop de rest ook!!!
Ik ben heel vaak online, en er is haast nooit iemand. Jammer... Van vrijdag tot volgende week zondag ben ik op vakantie, ik had gehoopt daarvoor wel wat meer dan 2 potjes gespeeld te hebben!
ik heb deze week weer internet dus wie wil zeg het maar ff een potjes winnen want ik heb echt kutgespeeld tegen basovich en joene .. gr marine nl
ik kan nie zit op school..daarom kan ik nu ok hier ff online zijn . @ mystery x maandag kom ik ff wa eerder naar jou ff een keer pes6 pes speln met mijn ieuw team ok . voordat we naar eindhoven gaan dat ene je weet wel gr marine nl
Ik spreek je toch komend weekend met Carnaval! En maandag kom je inderdaad maar optijd! Vertrekken we oook optijd naar EIndhoven! Mensen die ook allemaal vakantie hebben, en dan kunnen Pessen?