Had ik overheen gelezen (sorry basovich ). Maar als je zaterdag toch online bent... Anders tref ik je wel een andere keer
Jaa zaterdag ben ik denk ik wel online. En anders een andere keer erges in de avond ofzo? of in de middag.
tosow en lizj nl (oid) zijn uit de competitie getrapt. tosow stopte ermee en lizj nl heeft me toenstraks gePM'd omdat hij is gebanned van xbox live vanwege 'illegale praktijken'...
Ook niet verstandig om aan Illegale praktijken deel te nemen... Oftewel, het lijkt langzaam dood te bloeien.... Zullen we het maar gewoon houden, op af en toe gezellig potjes tegen elkaar spelen?
Wanneer verwacht je dit? Duurt écht lang nu... Moeten namelijk ook iedereen met World Series of Poker van tafel spelen over Xbox live...
Dit toernooi is al begonnen.. En nu is het dood aangezien bijna niemand meer speelt. Je kan wel mensen uit deze thread een friend invite sturen, om een potje pro evo te spelen
wie wil er een potje spelen .. heb mijn internet weer terug .. wie wil laat maar horen en voeg me toe op live.. ( wel voor de competitie ) gr marine nl
niet alle wedstrijden worden niet in het begin van de week gespeeld.. maar dat wil toch niet zeggen dat het gelijk dood bloedt? ik heb pas gewoon echt tijd op vrijdag/zaterdag/zondag! volgende week ben ik er heel de week niet... ben ik een week op kamp! dat kan wel is gebeuren toch
joene kan jij vandaag om spelen ik ben van 4 uur tot 7uur online.. voor mesne sie voor de competitie willen spelen voeg me toe en we gaan spelen .. vandaag .. CHELSEA !! gr marine nl
ROFL er is al bijna een maand niet gespeeld.... Ja ik had gekund vanaf half 6 Maar volgens mij is het idee nu dat we gewoon vriendschappelijk af en toe een potje spelen, maar dat de competitie niet meer doorgaat.. Geloof ik, of zeg ik nou wat verkeerds? Van mij mag je er een opstarten, maar 9 van de 10 keer haal je het einde niet hier op XBW...