IK Ben het helemaal met davids eens .. hij moet maar op zijn eigen competitie spelen.. en anders daag ik hem hierbij voor een potjes PES6 uit .aten zien hoe goed je moet zijn om in deze competitie te mogen spelen
Ik doe hier niet eens aan mee, wat ik jammer vind. Ik doe in ieder geval voor geen goud mee met dat ding van jou. Maar ik wil even zeggen dat je gauw je grote mond moet houden omdat wij dit niet als sportief opvatten. En weet je wat wij met dat soort mensen doen? Nou?
Maak hem nou niet aan het huilen, anders komt z'n mama erbij en die gaat zeggen dat we dat niet meer mogen doen.. hoor
achjoh, laat die stakker toch.. hij zat zelf nog te vragen of ik bij hun in het toernooi wilde en omdat ik dat heb afgewezen doet hij zo dom, beetje kinderachtig: en als er bij ons mensen weggaan of hun X360 gaat kapot gaan wij daar niet over roddelen en verbannen!!
@ basovich.. ik weet niet goed hoe ik me nou in moet schrijven.. of ging je eerst een nieuw schema maken?
ja, ik ga een nieuwe maken want mensen die ik heb gekicked gaan niet uit het toernooi dus kan er niemand bij !! na het weekend als haaske nog niet heeft gereageerd krijgt hij een kick. daarna zal ik een andere competitie maken...maar nog wel met dezelfde scores!!
hier de fixtures: de teksten waar void tussen staat NIET invullen!!! De echte spelers die meedoen staan nou in de startpost en ik hoop dat er geen 360 meer kapot gaan en/of er mensen zijn die achteraf toch geen tijd hebben!! als je bijv. tegen Pine of lennox hebt gespeeld moet je deze score niet invullen!! het password krijgen jullie zo!! en hier alvast het event. én haaske heb ik er ook uitgekicked!! grazydon is zijn invaller...en ook bij grazydon niet de scores invullen die je bij haaske hebt gespeeld!!
Ik heb iedereen toegevoegd aan m'n friends list. Ik ben bijna elke avond online, deze week niet heel veel waarschijnlijk ivm proefwerkweek, maar ik probeer er toch elke avond even te zijn. Ik zie jullie wel verschijnen Veel succes allemaal!
oke is toppie !! ik heb mijn team verandert naar Man Untd, dus arsenal blijft over!! De teams mogen nu ook nog worden verandert.. Misschien kunnen we ook beter stemmen of we een nieuwe competitie beginnen of door blijven gaan met dezelfde score. ik hoor het nog van jullie!! EDIT: iedereen heeft zich tot nu toe al aangemeld behalve Joeldeman! hurry up!!
er hoeft niet gestemd te worden we zouden gewoon doorgaan met de scores die er al gespeeld was ik.. likt mij gewoon het eerlijkste voor diegene die al gewonne hebben. het maakt tog niks uit voor diegen die net erbij zijn gekomen ,we spelen allemaal evenveel wedstrijden..; ) gr marine nl