Volgende week zondag :\ wanneer beginnen we dan met de league Er zijn genoeg mensen die mee willen spelen en als de mensen die nu ingeschreven staan het laten afweten lijkt het mij duidelijk.
Ja maar kijk dan hoe weinig mensen al begonnen zijn met deze wedstrijden, heeft niet echt nut om al met een toernooi te beginnen
Dat is inderdaad het grote probleem, zeker op een algemeen Xbox forum als dit waar mensen PES zo weer aan de kant leggen voor een ander spel. Maar je moet ook een redelijke tijd geven. Bij ons huidige toernooi gebruiken we 1 tot 1,5 week voor de 3 groepswedstrijden en zelfs dat is nog een probleem. 3 dagen en dan hopen dat iedereen gespeeld heeft onrealistisch jammer genoeg.
Btw de mensen die nu niet weten dat ze tegen iemand moeten spelen kijken dus ook weinig op het forum dus lijkt het mij duidelijk... gooi die eruit. Edit: Dan heb je misschien weer te weinig mensen...
Is geen kritiek, ik probeer je alleen maar duidelijk te maken waar wij mee te maken hebben, zodat je daar rekening mee kan houden. Ik hoop juist dat alles goed verloopt, want hoe mensen verslaafd raken aan PES hoe beter het is. Ik zie een hoop nieuwe mensen zich opgeven voor dit toernooi. Je kan beter minder mensen die zich allemaal aan hun wedstrijden houden, dan veel mensen waar je bij meer dan de helft continue achter na moet lopen
Je maakte daar een mooi doelpuntje met Adriano Btw: kan ik mijn team ook nog veranderen Ik speel namelijk vaker en lekkerder met Arsenal dan met Ajax en zo te zien hebben niet veel mensen zich met Arsenal ingeschreven
Jah jij miste teveel kansen, anders had ik nooit gewonnen met freakin Hungary... Heb ik al een paar keer gehad, zit ik een bericht te typen of de headset erbij te pakken, ben ik opeens een of ander vaag team
Lekker kortdag. Vanavond ga ik weg en morgen ga ik naar Feyenoord en weet niet hoelaat ik terug ben. (woon in Maastricht) Hopelijk kan ik morgenavond spelen. Edit: had je niet beter de Gamertag kunnen pakken, nu moet je de username gaan zoeken.
Mijn tegenstander is nog steeds niet online gekomen, ik denk dat hij bang is (de enige reden die ik kon bedenken ).
Zoals ik al eerder vroeg:kan ik mijn team ook nog veranderen Ik speel namelijk vaker en lekkerder met Arsenal dan met Ajax en zo te zien hebben niet veel mensen zich met Arsenal ingeschreven