Komt voor elkaar ik zal je team even veranderen, en niet haasten voor een wedstrijd, maar ga er ook niet overdreven lang over doen
Haha, en Zlatan en Adriano bij Inter dan Bijna iedereen speelt met topploegen, dus een Henry is altijd mooi meegenomen. En met dat middenveld kun je lekker tikken, Gilberto ftw!
Ik erger me dood aan Inter. In het echt zijn het een stel prutsers (vooral Adriano die al 200 dagen droog staat) en in het spel zijn ze schofterig goed omdat ze een leuk dealtje hebben gesloten met Adriano?
wat me irriteert is dat die Adriano gewoon (bijna) altijd schiet met rechts (online zie ik gasten met Inter de heletijd Adriano zoeken en dan schieten...altijd met rechts)...terwijl ie toch echt puur links is....
Iedereen laat hem ook links staan. Zooo dom. Ik laat hem van rechts naar binnen komen en dan knalluh met zijn linker poot ! Veel relaxter.
Ik erger me dood aan mijn tegenstander die niet reageert Wil iemand misschien vanavond een potje spelen?!? Voeg me dan maar toe, me gamertag is Pine NL
Inter is echt een slecht team opzich, ik speel er alleen mee om Adriano. Het heeft ook niks emt deals te maken, die man is gewoon kei-goed. Zijn schoten zijn in het echt ook letterlijke kanonskogels
ja dan kan je het zelfde zeggen over mensen die arsenal nemen voor henry, chelsea voor drogba, man united voor rooney, ajax voor klaas enz
Zo goed dat hij al 200 dagen niet gescoord heeft voor Inter en nu in Brazilie zijn vorm terug moet vinden aan het strand
Ow ja, ik speel trouwens met Manchester United! Vergeten door te geven niet erg snugger maar ja ! Beter laat dan nooit toch?
Ik ga geen berichten etc. meer sturen naar mijn tegenstander want hij reageert tog niet, zijn gamertag is Monoforce NL en hier heet hij Bossplaya.
Dat is jammer.. hoop voor je dat het goed komt dat zal ook wel Euhm, moeten we voor hem dan een vervanger hebben? ik zag paar pagina's terug basovich zich ookal aanmelden en nog een paar geloof ik die kunnen er dan gewoon bij of niet?