Ik hoorde net dat mensen die niet actief meededen in discussies niet mee kunnen doen omdat ze wss niet te vertrouwen zijn. Ik heb alles meegelezen en ben wel te vertrouwen. Wil echt graag meedoen. Pleur mij maar in de laagste poule, dat maakt me niks uit. Heb ik teminste een uitdaging ! Welke avond(en) hebben jullie in je hoofd? En hoeveel wedsrtijden per week?
Hmm, je moet dus een land en een club kiezen? Club: Real Madrid (ik verheug me op de confrontatie met Barça!) Land: Italië!
Even hoe wij het vorig jaar hebben gedaan, want dan hoeven jullie het wiel niet opnieuw uit te vinden. Er waren bij ons 4 poules van 10 man en er moesten per week 1 of 2 wedstrijden gespeeld worden. Kies geen vaste avond, want dan wordt het bij voorbaat al een drama. We hadden een programma van internet waar de uitslagen en standen werden bijgehouden. Want als je dat bij moet gaan houden uit de hand wordt het een bende. Het opsturen van foto's is bij ons nooit nodig geweest, kwestie van vertrouwen. Het lijkt me een beetje overbodig om hele site op te gaan zetten voor deze competitie, dan kunnen we het beter op peslive.nl houden.
Lijkt mij wel leuk! TG: SuNrEaPeR24 (Sorry breezer naam ) Club: Liverpool Land: Portugal [EDIT] Misschien een stomme vraag... Maar is dit voor de gewone Xbox of Xbox360?
Goed plan. Je zou ook gewoon allemaal poultjes van 4 kunnen maken. Daar de 2 beste van door laten gaan. Je speelt dus zoiezo 6 wedstrijden in het toernooi. En dan alle nummers 1 en 2 in een pot gooien voor de knock out fase. Ben benieuwd hoe het gaat lopen en kan niet wachten om ermee te beginne. Maar eerst morgen pes ontvangen.
ik vind dat iedereen gewoon mag kiezen welke club hij ook is. Ookal is t dubbelop.. wat maakt dat nou uit
Of dat iedereen een keuze maakt, maar ook zeg maar een 2de keuze en dat dan de thuis spelende ploeg zijn eerste keuze kiest en de tegenstander mits die hetzelfde team gekozen heeft als eerste keuze dan met de 2de keuze gaat spelen.
deze mensen willen al meedoen die het spel al hebben: kwdtj: Barcelona Bardogan: weet ik niet Joeldeman: Man United ANTI KAKKERLAK: Barcelona Pine NL: Manchester United Jows: niet geeweten Sjarrl: Arsenal Go Ahead Eagles: Real madrid Abdelilah: Lyon FrankoNL: Liverpool DSF x InFeRnO x DSF Germain DSF)Supreme Knight DSF)Juniorbuddy DSF)FatalFlame IV GT Killingsupreme: Inter milan FreakyOliver BE: AS Roma The Hammerman: Juventus Daninho NL: Real madrid SuNrEaPeR24 : Liverpool BennyNL: Manchester United btw ik wil ook wel helpen hoor met het maken van een soort website. heb trouwens zelf ook al wat toernooien georganiseerd hier op Xbw
Ik doe ook mee he !!! Krijg het spel morgen maar ik ken het heus wel goed hooor. Heb het al een paar dagen gespeeld Ik was btw Inter Milaan.
Team: Valencia Land: Engeland GT: Iceringer En is het niet vertrouwbaarder dat je alleen jezelf kan opgeven en niet je hele clan die waarschijnlijk geen eens op dit forum zijn geregistreert?
En ik zou ook graag in de lijst terecht komen, bij deze nogmaals mijn gegevens op een rijtje. DrOetkerNL -> Valencia. EDIT: Volgens mij ziet freakyoliver er nog meer over het hoofd..