Wat, sta er ook niet tussen. FCDANNY -> Barcalona, anders AC milaan en als dat niet kan hoor ik het wel!
Schrijf ook maar eerst in voordat ik de thread door lees ! GT: Mystery X Club: Olimpique Lyon * Ik ga nu kijken of die nog vrij is...
Ik ga nu een lijst maken van mensen die zich ingeschreven hebben, je kunt de lijst in de startpost terugzien. Niuewe inschrijvingen worden gelijk geupdate
Startpost gewijzigd, kijk of je er staat en anders melden hier :b: Ik zoek trouwens nog software voor schemas en om alles bij te houden, iemand enig idee ?
Nickname: fcdanny GT: fcdanny Team: Barcalona, als het niet kan ac milaan! Hopelijk kom ik nu wel in het lijstje!
Nickname: DSF x InFeRnO x GT: DSF x Inferno x Team: Juventus Nickname: DSF Germain GT: DSF Germain Team: Barcelona Nickname: DSF Juniorbuddy GT: Juniorbuddy Team: Manchester United
Gelieve geen clans, levert geen overzicht. We willen zeker geen samenzwering van spelers in de competities hebben
Dioxic heb je trouwens nog software nodig? Zoja,Dan kan ik het wel aan iemand navragen die heel vaak van dit soort dingen organiseert
Wat wordt met deze regel precies bedoeld? - Elke speler moet op de speeldata aanwezig zijn mits een geldige reden hiervoor is. Moet je dan echt op bijv. 8 november om 19.00 spelen of kun je dat onderling bepalen hoelaat?
Nee dat zal nooit lukken, de spelers moeten gewoon voor de deadline de wedstrijd gespeeld hebben, of dat nou gelijk in het begin is of op het eind maakt niet uit als die maar gespeeld wordt