er zijn al zo'n stuk of 12 ofzo die met barcelona willen spelen...vraag me af hoe het gaat tijdens een league....want dan heb je steeds Barcelona tegen Barcelona. En als je in poule speelt ook...je krijgt dan 2 keer Barcelona in de poules :{ ps: je hebt pm
en wie zegt wie wie mag? jij met rbc roozendaal tegen iemand met inter omdat je maar 1x inter mag en de rest al bezet is? niet egt eerlijk. ene alleen DSF Germain doet mee van het rijdje met Barcalona
De eerste die Inter heeft gekozen mag met Inter spelen...de andere hebben gewoon pech (en dus een ander team kiezen). Er zijn nog zat goeie clubs naast Barcelona, Inter etc. Maar ik beslis hier niet over....heb dit niet opgezet. Ooit een league/toernooi gezien met 12 x Inter en 10 x Barcelona gezien? Ik niet :{ Edit: sommige die het niet erg vinden zijn juist diegene die al een bezet team gekozen hebben...natuurlijk vind je het dan niet erg als iemand anders ook je team heeft.
Het maakt mij niet echt uit, maar om nou 4 of 5 keer Arsenal - Arsenal te moeten spelen... Of gewoon per Groep maar 1 team Inter enz. ofzo?
Hij bepaalt niks, dat zegt 'ie toch. Maar nu zouden we net zo goed kunnen doen dat iedereen Inter neemt. Dan is 't echt eerlijk
Dan word het zeker oneerlijk, straks word het een grote competitie en met de subtop clubs is het gewoon een heel stuk lastiger! Zo erg is het ook weer niet om tegen hetzelfde team te spelen!
Of een competitie voor subtoppers en topclubs Maar zo wordt 't nogal lastig, ik zou zeggen, doe gewoon 1 Inter/Arsenal/AS Roma of een andere club per Groep ofzo? als er dezelfde zijn.
Ja ik wil nu beginnen met schemas maar ben nog steeds op zoek naar software om alle wedstrijden te maken en punten te beslissen
ik wil graag meedoen met olympic marseille ik wou barcelona maar laat ik maar eens origneel doen. gamertag:tosow
Valt mij op dat niemand Bayern München neemt ofzo. Of Villarreal enzo. Zal leuk zijn als bijvoorbeeld iemand met Tottenham Hotspur van Inter wint ofzo. Oogt het nog realistisch, maar goed ieder zijn eigen keuzes en daar moet je maar respect voor hebben. :b: