1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

XBW Profiel - Voorkeuren - Missende Game

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Securer, 27 nov 2004.

1. Amras

Amras Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dit vind ik zo irritant aan het forum. Ik heb nu al 3 dagen terug een suggestie geplaatst en er is door 3 members iets over dat idee gepost. 2 members komen erachter dat dit bestaat en geven door dat er een game niet bij zit.
    En geen een mod, admin of wat dan ook geeft antwoord.
    Laat op ten minste horen dat het idee gezien is, en wat er van gedacht wordt... Kom op zeg, het is oud op nieuw geweest. Maar ik zie constant een aantal mensen online.

2. Shammo

Shammo Ik in dat pak

Leuk Bevonden:
    0
    ja da's waar:p

3. Master Of Blades

Master Of Blades aka BonkMeister

Leuk Bevonden:
    4
    Kobold heeft er na een uurtje al iets van gezegd dat hij het gefixed heeft. Daarmee is eigelijk het probleem dat met deze topic aan de orde werd gesteld opgelost. De vraag over spongebob is geen reactie op gegeven. Daar let Kobold dan misschien niet meer op, wat ik hem niet een kwalijk neem. De Admins (Graveheart en Darkwing) en de mods gaan over het forum. Mochten hier problemen ontstaan, dan horen zij zich er mee te bemoeien. De Crew gaat meer over de hele site. Kobold is hier een voorbeeld van, maar ook Spleasure is er bijvoorbeeld een. Deze springen in wanneer er zich problemen voordoen op de frontpage etc.

4. Amras

Amras Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zo'n reacties hoef ik niet...

Heb je gezien hoe oud deze thread is? Daar gaat dit ook niet over. Ik had een suggestie die met ditzelfde onderwerp te maken heeft, dus heb ik de zoekfunctie gebruikt (waar alle mods altijd op hameren) en heb in een bestaande thread mijn suggestie gepost. Daar heb jij zelf op gereageerd. Het lesje over de taken van iedereen kun je me besparen. Ik zit hier al een hele tijd en dat is me echt welk bekend.

5. Master Of Blades

Master Of Blades aka BonkMeister

Leuk Bevonden:
    4
    Eyy, chillen man. Ik val je niet aan ofzo, 'k begreep alleen je post blijkbaar niet helemaal. Volgens mij zeggen de mods er niks van als jij voor jou probleem een nieuwe thread aanmaakt. Het onderwerp verschilt wel zoveel van deze.

6. Amras

Amras Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    We zullen zien of ze reageren, anders maar een nieuwe thread.

7. Enzyme X

Enzyme X err0r

Leuk Bevonden:
    0
    Lekker boeiend zeg, als iemand jouw GR2 tegen Halo 2 wil ruilen zeg je toch gewoon iets als:

"Nee, dank je die heb ik al. Ik heb wel interesse in je Fight Club, die mss tegen GR2??"

Dan is het toch opgelost; Je thread is weer gekicked en jij hebt mss toch een interessante deal te pakken. Of snap ik het nu ook verkeerd :p

8. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Ik snap deze felle reactie jegens ons niet helemaal.... je post een verzoek in een oude thread die eigenlijk maar weinig raakvlak heeft met wat jij toe wil voegen, en vervolgens begin je te zeuren als je niet binnen 2 dagen een reactie van ons krijgt... sorry hoor maar dat ligt dan eerder aan jezelf. Ten eerste had je in een nieuwe thread de aandacht volledig op jouw 'probleem' kunnen vestigen, ten tweede zat oud en nieuw en nieuw ertussen en ten derde vind ik het nogal asociaal om op deze manier haast een antwoord te eisen.

Dan over je probleem: ik ga daar niet over, noch een andere mod of admin. Dat is iets waar je echt bij Jorrit voor moet zijn, en ik heb al zo'n voorgevoel over wat zijn antwoord zal zijn. Jij vraagt namelijk om een totale aanpassing van de profiel-pagina, en dat is nogal wat.

Nogmaals, dit is geen officieel antwoord, maar ik wilde wel even reageren op de manier waarop je een antwoord probeert af te dwingen. Daarmee zul je hoogstens de crew tegen je in het harnas jagen.
    Dit schijnt overigens een tendens te zijn die ik bij bijna elke suggestie op dit forum bespeur.

9. Gryphon

Gryphon FritsmaN

Leuk Bevonden:
    1
    Waarom staat Brothers in Arms niet in de lijst?

Edit: Als hij er wel staat zeg dan ff waar precies.

10. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Omdat hij pas de 17 officieel uit is, dan staat hij in de lijst.

11. Gryphon

Gryphon FritsmaN

Leuk Bevonden:
    1
    Ja dat klopt, dacht ik al. Maar Juiced 2??? staat er ook in :confused: terwijl Juiced zelf nog niet uit is.

12. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Die staat op datum: onbekend, en die games verschijnen wel in de lijst (for some reason....) :)

13. Gryphon

Gryphon FritsmaN

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb m trouwens net gekocht bij de FRS, ze hebben BiA al wel binnen. Hij zit alleen nog niet in de schappen. Gewoon ff vragen :D .....zeer vette game.

Deel Deze Pagina