1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbw reclame niet meer zichtbaar wanneer ingelogd

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Bosschenaren, 4 jul 2009.

  1. FFWD

    FFWD XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.370
    Leuk Bevonden:
    3
    Nee, wij zijn een commerciële website. Dan moet je advertentieruimte kopen bij Mirik.:+
     
  2. dahouseman

    dahouseman The cake is a lie!

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    0

    haha, als het zo moet ga ik geen geld betalen hoor :+

    :cool:



    anyway, niets mis met de reclame. Ik vind het niet heel irritant aanwezig, zeker niet in vergelijking met andere sites.
     
  3. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    @Dulle
    Ik denk dat Yellow nog wel een zakcentje voor je over heeft. ;)
     
  4. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Donateurs krijgen toegang op het te nutteloze subforum, met alleen maar nutteloze topics :+
     
  5. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Mods en crew mogen daar gratis binnen. :cool:
     
  6. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    met zo'n button lijkt het meer alsof je hart donateur bent:+
     
  7. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.814
    Win. Waar moet ik mijn munnyz naar sturen ? :+
     
  8. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Nou je houd toch het Forum in leven. ;)
     
  9. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    Maar je snapt dat ik liever geld krijg van uitgevers die miljoenenbedrijven hebben dan van gamers die zelf misschien geen cent te makken hebben?

    Vind het ene (geld van uitgevers) bijna een morele daad en de andere eerder immoreel.

    Misschien wel, maar eenmalig natuurlijk. Als iemand 10 euro heeft gestort voelt deze zich verder niet verplicht dat nog eens te doen.

    Ik snap wat jullie bedoelen, maar wederom, geld haal ik liever weg bij de mensen die er baat bij hebben dat gamers mond of mond reclame over hun games uitvoeren, dan bij de gamers. Dan moet je EN betalen om over games te kunnen praten EN voor de games zelf?

    Maybe, maar die mooie ondertitel verdien je dan eigenlijk niet. Die verdien je natuurlijk alleen als "Star Member" door goed te posten, etc.

    Anytime, baby! :9

    Sjeez, dat is meer een straf...zo saai!

    Maar nu draaien we dan ook geen reclanme. Gewoon banners om mensen op forum te krijgen. :)
     
  10. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik denk daar toch wel anders over.

    - Mensen hoeven niks te betalen als ze het niet doen ook goed.
    - Sommige mensen kunnen heus wel 5 euro geven ook al is het eenmalig, het is toch weer iets.
    - Het is voor jou ook weer makkelijk, je hoeft er geen grof geld aan te verdienen het maakt het wat makkelijker om een paar honderd extra te hebben. En het enige wat je hoeft te doen is een button neerzetten, en verder hoef je er geen aandacht aan te besteden.

    Maar dat is mijn mening. :)
     
  11. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Niet dat ik voor Mirik kan antwoorden, maar het is ook een moreel ding. Als dit mijn site was, zou ik geen geld willen aannemen van leden. De site en het forum blijven wel bestaan, ik zou jullie geld niet in eigen zak willen steken.
     
  12. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Dat is toch niet de bedoeling :+
    Je moet er je site & server mee onderhouden..
     
  13. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Maar met reclame lukt dat wel.
     
  14. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Dat begrijp ik wel. De site is opgericht uit een hobby.
    Maar het is ook iets wat geld kost en alles kan daar een beetje aan mee helpen. :)
     
  15. Diikoeneke

    Diikoeneke B-A-N-A-N-A-'S

    Berichten:
    1.786
    Leuk Bevonden:
    12
    WTF het hoort eigenlijk andersom te zijn, de leden willen geen donatie button, en de opricht(st)er wil geld innen :+ Maar dit is natuurlijk Xboxworld en daar willen ze weer apart doen 8)
     
  16. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Weet niet of het als hobby is opgericht, weet wel dat het nu geen hobby meer is. :+ Kan me herinneren dat er bij 5-jarig bestaan een artikel is verschenen met de geschiedenis over XBW! Eens opgraven.

    Goed, ik weet er ook het fijne niet van, en zolang Mirik niet een tipje van de sluier (of haar stijlvolle rok :9 ) oplicht, komen we er nooit achter.

    :D Ja, zoiets. Denk het. Dunno. Maar je slaat de spijker wel op zijn kop. ;)
     
  17. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik ga het toch niet doen, ik kan wel lang gaan uitleggen waarin ik vind dat het misschien niet de verplichting, maar wel de bedoeling is, dat uitgevers van videogames (die miljoenen verdienen aan jullie) het bestaan van dit soort websites moeten betalen. Het is in hun belang op financieel gebied, dus zij moeten financiele bijdrage leveren. Voor jullie is het van belang als entertainment waarde, jullie toevoeging is dan ook je participatie.

    De site is opgericht vanuit hobby, maar het is nu al zes of weet ik veel, zoveel jaar gewoon een commeercieel bedrijf. Geen groot bedrijf, zeker niet qua winsten en inkomens, maar dat ga ik niet uit de weg ofzo, misschien indirect door anti-ambitie en morele bezwaren, maar niet uit een principe dat dit een soort maffe stichting is.

    Kortom, als de reclame opeens goed loopt, is een doneer button op eens een onnodige extra, die, wederom, geld haalt uit de zakken van mensen die in dat geval dat geld veel beter kunnen gebruiken.

    Stel dat Bill Gates op zijn persoonlijke homepage een 'doneer' button heeft die naar zijn persoonlijke rekening gaat....

    Wij zijn geen Bill Gates, maar wel een commerciele interesse. Nu heb ik het niet erg breed, zie gebrek aan reclame, maar wie weet morgen wel EA of Activision of Microsoft een paar campanges boekt...

    Snappi? :)

    Ik zou gewoon geen geld aannemen van mensen die het zelf nodig hebben. Als je miljonair bent en wilt investeren in XBW, dan moet je mij een mailtje sturen natuurlijk. :)
     
    Laatst bewerkt: 6 jul 2009
  18. Diikoeneke

    Diikoeneke B-A-N-A-N-A-'S

    Berichten:
    1.786
    Leuk Bevonden:
    12
    Maar het kan je toch in geval van nood ( zoals nu) helpen?? Als de zaken goed lopen kan je hem altijd nog weghalen ;)
     
  19. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Oke duidelijk. :)
     
  20. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    Het is nu geen echte noodsituatie, zomer is altijd langzaam, maar aankomende maanden moeten we wel een paar advertenties kunnen krijgen hoor!
     

Deel Deze Pagina