Hahaha s0n had niet zo'n opkomst verw8 maarre als er vooruitgang in zit kijk ik nog wel ff of ik mee doe
Volgende Dutch Ghost Gamertag: Cure 4 the Itch RTCW Gamertag: Cure 4 the Itch (war? -> DG Cure NL) Connectie: 1576 Down/256UP
Onder voorbehoud doe ik ook mee, ik weet het nog neit helemaal zeker maar ik denk het wel. GT: VySio RtCW: DSA VySio / VySio / (misschien in de toekomst) TheHive VySio Down: Ergens in de 500 (kan niet in de alle matches, dan is me speed neit genoeg, dus moet er niet al te hoog ingesteld worden.) Up: 128 Even een opmerking: Waarom geen Panzer en wel een Venom, ik heb het eigenlijk het liefst andersom (ook al gebruik ik alleen een thompson). Want met een Venom zie je geen ruk, En een panzer tja, van afstand heb je nog wel een beetje skills voor nodig. Ideetje: Misschien kan Fardo als een soort finale een game maken van 12 personen, de 4 beste teams ofzo. lijkt me wel lache, moeten er alleen wel 3 finales gespeeld worden denk ik zo Dus neit echt een finale. maar gewoon een laatste klapper van eht kampioenshap/tournooi
Zal ook wel mee willen doen Gamertag: Verita RTCW Gamertag: Verschild, maar speel vaak als Verita NL Connectie: Geen ID, maar verw8 maar niet te hoog
Komt er nog reactie van de starter van deze thread ofzo ? Zo niet...........slotje en schrappen........het lijkt wel of dit niet serieus is !
Kan Fardo geen League houden, hij heeft toch zo'n hoge upload . Ik speel btw nu onder dWc RuffRyder . *Trots is .
ik speel aardig wat RtcW op 't moment, maar deze leagues werken niet echt dus meedoen doe ik niet Toevoegen mag, gamertag: Saaur
Ik zoek Nederlanders voor online.....ik heb dit spel zins vanmiddag....en ik roelde op de beach. Maar ik zoek mede spellers....en als het ff kan een paar met een vette upload.... Me "Gamertag" is "Sphinx NL".... voeg je anders ff toen... Dank u.
Gey ik heb net met een paar gasten van dwc gespeeld ik kan best wel een een leauge houden.. maar ben nog steeds zo groen als gras met rtcw
Ik wil wel mee doen: gamertag: DarkSquad DJZ Nickname: DKS Bonereaper connectie: upload: 128kb download: tussen de 300-400 denk ik
ik wil ook wel meedoen: Gamertag: Darksquad DRL Nickname: DKS Soulkeeper Connectie: upload: 128 kb download: rond de 350 kb
darksoldier en the steakthgod alvast in een team( we zijn allebei van DKS0, nu nog iemand erbij, waarschijnlijk marnixio van DKS
Ik wil ook wel meedoen : Gamertag: Marnixio NickName: DKS Marnixio Connectie: upload: 128 kb download: weet niej
Is dit individueel of kan je ook een clan opgeven. Want anders doe ik neit mee, heb het al te druk met mijn clan, elke week een match dus... En 1 kerel van de Dutch Wrecking Crew kan toch voor 16 hosten? zou wel beter zijn. 2 goede servers (Fardo en die ene van dWc)