Heb Alone in the Dark voor mn verjaardag gekregen op mn werk, dus ga van de week vast wel een paar achievements daarmee halen! En wil ook graag weer verder met AC2! Nou alleen hopen dat ik van de week een beetje tijd heb :{!
Heb ook nog Alone in the Dark liggen, steelcase. \o/ En DMC4, Lost Planet, NFS Shift, Fable II, Bully.. Veel te veel, wat ik nooit allemaal kan gaan spelen.
En daar ging de eerste plaats denk ik. Zal niet al te veel punten meer halen. Al het nou tot dinsdag had gelopen zou je het nog kunnen verdedigen maar 14 dagen is net ff te lang.
Shiiit, ben alleen maar gezakt . Even doorknallen deze week voor die top 15 plek. Bioshock uitspelen en nog ergens punten sprokkelen.
Veel succes, heb nog veel te veel games liggen. Alhoewel, heb ook weer te weinig tijd om echt veel (G) te halen.
Net nog wat met Sacred 2 gehaald. Weet niet of er nog meer bij gaat komen. Wellicht een paar puntjes als ik weer verder ga met Orange Box of Saints Row ofzo.
[gb]Challenge update - 2/8/2010[/gb] [gb]Huidige Leader[/gb] SneakySnake Eye [gb]Grafiek[/gb] [gb]Tussenstand[/gb] [gb]Schandpaal[/gB] SjaccoPopino Melted Forest JohnPetrucci NL ModderEter HIMMY19 Ronald of the B Alizor TR Spaulding ST Diikoeneke kingkoning Gallardo V10
*geselt de mensen op de schandpaal* Wow, ik sta achtste Moet nog even wat gaan halen met Prince of Persia..
Wat nou! Sta ik een keer op de schandpaal is het weer niet goed. MGS4 is iig uit, dus misschien maak ik nog een eindsprint voor de top 10.