Yeah! Schandpaal ! Het is er wel gezellig druk met Lenny en Modder oa! Denk dat ik er nog wel ff blijf hangen dan :b:! Wie is SneakySnake Eye eigenlijk?
Xerofox +2 SjaccoPopino ModderEter +7 VnDN -3 Alizor TR -1 JohnPetrucci NL -1 Dat is de top van het klassement. Valt iemand dan wat op als hij naar de schandpaal kijkt?
Oja ik zou hier ook nog aan mee doen Alleen doe ik de hele tijd alleen maar Halo waar ik geen achievements meer mee haal.
Zie mij gaan. ;D En ik probeer niet eens echt om Achievements te halen, zit voornamelijk met m'n vriendin wat games rustig aan door te spelen.
Hehe, ja dat is als ik in de top 10 wil blijven, maar betwijfel of ik dat zal behouden, nu elke dag school en dan pas rond 8en thuis..
Ik ben vandaag weer omhoog gekropen. Vroeg thuis van werk en meteen Bioshock 2 gespeeld Owja, het uitspelen van Mass Effect 2 heeft ook zeker geholpen Sta nu op 8. Denk niet dat ik heel veel hoger zal komen, maar ik blijf het proberen
[gb]Challenge update - 2/10/2010[/gb] [gb]Huidige Leader[/gb] SneakySnake Eye [gb]Grafiek[/gb] [gb]Tussenstand[/gb] [gb]Schandpaal[/gB] SjaccoPopino Melted Forest JohnPetrucci NL ModderEter Alizor TR Spaulding ST Diikoeneke kingkoning Gallardo V10