Daamn, ben van 8 naar 12 gezakt.. hoop morgen Prince of Persia uit te spelen en daarna ook AC 2.. Heb genoeg te doen in ieder geval
Voor mij is het bijna afgelopen. Vanavond misschien nog een paar puntjes. En dan is het carnaval dus zal er (bijna) niet meer gexboxt worden door mij. En waarschijnlijk ben ik er dan ook niet eens in staat in...
Dat gebeurt echt wel, de geheime wapens kunnen ieder moment ingezet worden. Niet door mij trouwens, heb volgens mij alle easy G-games wel zo'n beetje gehad
probeer Bladestorm eens, de eerste 400 (G) heb je zo binnen. hij is alleen niet zo makelijk te vinden
Zo, even Wall E, Naruto nog wat en Shaun White Snowboarding geleend van een maat. Even nog wat puntjes halen denk ik... of binnen 5 minuten niet meer aanraken omdat het kut is.
Bioshock uitgespeeld. Staan nu denk wel weer ergens in de top 25. Misschien toch nog even kijken of ik de top 15 kan halen.
[gb]Challenge update - 2/12/2010[/gb] [gb]Huidige Leader[/gb] SneakySnake Eye [gb]Grafiek[/gb] [gb]Tussenstand[/gb] [gb]Schandpaal[/gB] Melted Forest JohnPetrucci NL ModderEter Alizor TR Spaulding ST Diikoeneke kingkoning Gallardo V10 Wall E en SWS zijn kut, die raak ik niet meer aan. Naruto is best tof.