Heel misschien als ik vanavond nog op internet kan met mn xbox dat hij dan mn punten update, anders is het pech gehad Want heb nog wel iets van 250 points gehaald offline.
[gb]Challenge update - 2/15/2010[/gb] [gb]Huidige Leader[/gb] Bergje [gb]Grafiek[/gb] [gb]Tussenstand[/gb] [gb]Schandpaal[/gB] Melted Forest JohnPetrucci NL Spaulding ST Diikoeneke kingkoning Gallardo V10 Zo, wat een spanning nog! Misschien moet ik nog even snel Avatar en TMNT spelen...
Hehe ik geef het op, zware dag op mijn werk gehad en geen zin om te hunten naar 'cheap point'. Gefeliciteerd alvast winnaar
21e, misschien moet ik toch nog even kijken of ik de top 20 kan binnendringen. Op zich zouden 40+ punten genoeg moeten zijn.
Nee Bergje, m'n geld staat op jouw. Moeten trouwens binnenkort weer eens samen een of andere co-op game oppakken, als je zin heb tenminste, GOW3 duurt nog veels te lang.
Blaffende honden bijten niet......... @ Grub: 970 punten met 'the golden compass'. Een game die ik bij deze uit wil roepen tot vreselijkste game ooit.
Was het ook, zo'n gamerscore komt je niet aanwaaien, moet je wat voor overhebben. Vroeger was ik een enorme hoer, maar daar ben ik aardig van afgekomen inmiddels. Alleen soms heb je van die dagen dat je het echt ff nodig hebt. Vergelijk het maar met roken of afvallen. Als je dan een zware dag heb grijp je gemakkelijk weer naar een peuk of reep chocolade. Ik heb dat met easy gamerscore-games
TMNT, CSI, Lego Batman, Lego Indiana Jones. Met een beetje wilskracht en kan ik daar wel 2500 uitpersen in een nachtje. (Hoopt dat iemand dreiging voelt en vannacht als een gek gaat spelen om er morgen achter te komen dat het voor niks was. )
Haha ik heb ook nog een hele boel liggen, maar ben weer verslaafd geworden aan Halo en kan daar niet echt veel achievements meer halen