Ik ben ook wel benieuwd hoeveel ik in 2 weken kan halen En met toppers als Mass Effect en Bioshock voor de deur ga ik zeker gamen
Dat is ook goed! Zo lang iedereen maar van elkaar kan zien hoeveel GS er gehaald is! Dus als je elke dag of om de dag ff update is dat ook goed!
Kijkt iedereen ook nog ff in mijn thread voor easy achievement games ?! (sorry voor de dubbelpost, maar hij wil niet editten op mn telefoon?)
Doe ook maar weer mee . Waarom 14 dagen? Ik vond de 7 vanvorige seizoen wel lekkr. Niet zo heel lang ook.
14 dagen zorgt voor wat meer spanning, vroeger was het zo dat iedereen meteen met hun snelle achievement games kwamen en dan was het al snel afgelopen. Mocht het minder zijn dan voorheen, dan ga ik over naar 7 dagen.
Ik doe ook mee! Met de laatste challenge 3e geworden, maar vindt die leaderboard nou niet echt duidelijk ofzo, hoeveel puntjes heb ik daar verdiend? iets van 220 basiscore + 30 huppeldepup score waar de macht van een derde vanaf gaat keer 7 ofzo? Oftewel huh?
De X-mas Challenge viel dacht ik buiten het seizoen, en telt dus niet mee met het seizoen 1 leaderboard.
Ik doe ook eens mee. Heb ook nog nooit eerder meegedaan en ga zondag mijn xbox naar mijn studentenkamer verplaatsen. Daarnaast zijn de tentamenweken net voorbij, dus genoeg tijd om te gamen Heb nog wel redelijk wat spellen liggen waar ik genoeg achievements mee kan gaan halen.
Nee, ik vind hem niet zo boeiend . Gaat vandaag alweer weg denk ik, als ik zin heb om te verzenden. Enigste chievies die ik zal halen zijn van Mass Effect 2, eventueel Riddick als ik dat wat aan vind en kijken of AC2 content chievies zal hebben.
Bij het begin vond ik de game ook niks aan. Maar het is nu zeker één van de betere spellen van afgelopen jaar!
Je kunt ook gewoon voor de fun mee doen hoor, je moet van niemand winnen hoor ! Ik game amper nog, maar doe wel gezellig mee !
Joined. Tijd geleden dat ik aan een challenge heb meegedaan. De laatste was de after-summer challenge.
Heb call of duty hier nog liggen, en ik kan nog verder met 50 cent en frontlines. Als die uit zijn kan ik altijd nog verder met saints row 2. En volgende week pww dus maar weinig uur.