Ik zelf vind het geen probleem, maar weet niet hoe de leden daar over denken. Dan start ik hem morgen avond en kan je beginnen vanaf Dinsdag ochtend.
Ik vind het prima, als ie dan maar wel een dagje langer door gaat . Bedenk me ook nu ik dit topic weer zie, dat ik eigenlijk even had moeten wachten met Bioshock .
Sure, no problemos. Die ene dag maakt ook niet veel uit. Leuk voor de mensen die dit niet zien en morgen al hardcore achievements gaan halen.
Het hoeft natuurlijk niet, want de regels waren van te voren duidelijk gesteld dus eigenlijk is het mijn eigen probleem. Nouja, het maakt niet echt uit wat er gebeurt.
...Fiasco's 'eerste' challenge heeft gewoon al het record van aantal deelnemers van mijn challenges verbroken! Waar zou dat aan liggen ?! Vergeet trouwens iedereen niet om ook ff de XboxWorld.nl group op 360voice te joinen?!?!
Jullie maken het me moeilijk! Ik heb er zelf geen problemen mee om het een dag te verschuiven voor Xen0 maar als de leden het gewoon willen dan launch ik hem zo. Sorry voor Xen0 dan, maar volgende maand is er weer een met een prijs. De eerste drie die na mijn post reageren met hun mening telt, dus als er twee zijn die voor zijn voor het launchen van de challenge nu dan doe ik dat.
Het is toch allemaal maar casual. Dagje later maakt dus niks uit. Geef die arme Xen0 de kans om mee te doen. Zo. 1-1.
Dagje later, ik heb mijn BioShock punten toch al vergooit (veel te vette game ) en is wel zo leuk voor Xen0.