Kun je je niet gewoon aan de tijd in de startpost houden, en de 1e van de maand vind ik ook makkelijker om te onthouden anders veranderd de launch date om de haverklap en kan iedereen maar gewoon doen waneer het ze uitkomt.
Niet zo moeilijk doen joh. Dit is toch ook pas de eerste keer (en hoogstwaarschijnlijk ook de laatste keer) dat het gebeurd. 'Het is maar een spelletje'
Of je doet niet zo moeilijk om een dagje ? Is toch alleen maar leuk, hoe meer zielen, hoe meer vreugd.
Daar heb je wel gelijk in, maar zet dan neer 'word gelauncht als mensen het goed vinden' dan houdt ik daar rekening mee, en ga dan geen tijd noemen als het toch verandert
Dude, ben je bang voor extra concurrentie ofzo. Wat maakt het uit als het een dag later gelaunched word. *Heeft zich ook maar even snel ingeschreven.
Ik was van plan om hem vanavond te launchen, maar nu zie je zelf al dat Alizor erbij zit + Xen0 morgen. Dat zijn dus twee extra, morgen launch ik hem gewoon. Doe het voor Xen0 en omdat de meeste het geen probleem vinden. En volgens mij heb ik het nu wel duidelijk gemaakt dat hij een dag later wordt gelaunched als mensen dat goed vinden en dat vinden ze, so be it.
Ik heb een aantal keer over de challenge heen gelezen en toch maar besloten om mee te doen. Ben benieuwd hoe dit in z'n werk gaat!
Een account aanmaken op de site(360voice), de challenge joinen en vanaf dinsdag zoveel mogelijk gamescore halen
Danku! Ik ga er vanuit dat Gamehubs morgen mijn code toestuurt en dan join ik zo snel mogelijk. Hoogstwaarschijnlijk op school al. : ]
Kun je je met silver abbo niet aanmelden bij de challenge dan? En als je zaterdagmiddag iets bij gamehubs besteld dan heb je toch helemaal geen garantie dat je dinsdag het in huis hebt? Gamehubs staat er juist om bekend dat ze soms erg lange levertijden hebben, dus misschien dat de challenge volgende week pas begint? K heb er verder geen problemen mee maar vindt het wel beetje raar dat op de vooravond de datums opeens aangepast worden, niet iedereen leest dit nog lijkt me..
Codes sturen ze binnen 24uur, behalve in het weekend. Dus morgen heeft die gewoon weer xbox live en kunnen we beginnen. + er is nog kans dat anderen alsnog nu meedoen.
Nee, je moet Gold hebben om je aan te kunnen melden in een challenge. En Gamehubs verstuurt codes binnen 24 uur, maar heb Zaterdag besteld en er staat ook duidelijk "except in weekends" maar voor de rest is het gewoon met codes, bestellen, ze sturen je binnen 24 uur je code, en gamen maar. Edit; Xbox Live is binnen, even wachten tot het op de site wordt weergegeven zodat 360voice het ook kan zien, en dan ben ik binnen. Nogmaals bedankt voor het wachten, dat wordt zeer gewaardeerd. Edit 2; And I'm in!