Telt die score wel mee? Is toch vaak genoeg dat die eerste scores die in de live update staan nog van de zondag zijn, dus niet meetellen. Dat het 17k is zal wel komen doordat 360voice nu pas bezig is hem te registreren op de site. Zijn Xbox profiel: http://live.xbox.com/en-GB/profile/profile.aspx?pp=0&GamerTag=Multifase Zie je dat er bij de achievements gewoon een datum staat, dus ze zijn niet offline gehaald.
Multifase is een vriend van me. Weet ff niet wat zijn nick op dit forum is. Wel apart dat meteen zijn hele score in een keer meegeteld wordt xD Hopelijk lost dit zich vanzelf op. Succes verder iedereen!
Maar dan toch raar als ik Tyspolirs profiel kijk, dat er staat last online 11 hours ago, terwijl challenge 3 uur geleden gestart is?
Betekent dat zijn score niet meeteld, dan telt die mee voor z'n blog entry van gister. If you understand. Btw, nog iemand Achievements scoren op UEFA Euro 2008?
Alleen Dulle heeft een hogere GS als ik van iedereen die aan deze challenge meedoen..... Maar ik sta nu wel lekker 2e
Ik kan vanavond 500(G) in 10/15 minuten halen (in 2 achievements). Dan heb ik eindelijk Earth Defense Force 2017 uitgespeeld. En nee, dat is geeneens een easy 1000/1000
Dat had ik van die game ook niet verwacht, maar het kost inderdaad veel tijd om dat te halen. Ik ga even kijken hoe ver ik kom met Bad Company 2 en Aliens vs Predator. FFXIII zal ook wel niet hard gaan