Ben met Prince of Persia begonnen. Heb Turok nog liggen en Lego Batman kan ik ook nog wel een beetje punten halen. Verder hoop ik ook deze week de spec-ops van MW2 te halen. Dat is het schema een beetje
Lol, zocht een achievement-guide voor Prince of Persia. En ik vond er een. http://www.xbox360achievements.org/forum/showthread.php?t=110078 Check eens wie hem gemaakt heeft!!!
Zo, gister AC2 1000/1000 gehaald, dus nog 40(G) erbij! Misschien deze week nog wat B:BC2 SP of MP achievements, maar meer zal t niet worden voor mij !
[gb]Challenge update - 3/10/2010[/gb] [gb]Leader[/gb] Sabet11 [gb]Grafiek[/gb] [gb]Stand[/gb] [gb]Schandpaal[/gB] Dulle NL Fiasco NL Melted Forest Nathanael H4L COOKIE X Mr Baukehimself Tyrant100 Voltreffer xDaz Spaulding ST ferronn gustavo nl Loukeh kwakmannie NL
Ja, ik ga daar ook nog flink wat uren in stoppen de rest van de week. Volgende week en de week daarop kan het nauwelijks ivm tentamens, dus nu nog even van die heerlijke beta genieten.
Ehm wth de challenge is maar 1 week? Ik dacht 2 weken dus ik deed het rustig aan met 'andere' spellen. Morgen dan maar ff BC2 single player uitspelen en daarna heel veel met een ander spel halen.
Hè verdraait. Ik kan zo toch nooit winnen. Sabet heeft ruim 15 extreem easy 1000 games zie ik op zijn profiel. Heb ik ook ooit eens twee spellen op een moment liggen, verlies ik nog! Grrrrmm... (Die 750 van mij zijn in totaal ruim 2000 waard volgens TA)
Si, een week is wat beter. Nu gaan mensen gewoon 7 dagen keihard hoeren terwijl de vorige challenge aardig rustig was.
Eens kijken of ik deze week ME2 op Insanity krijg uitgespeeld. Is weer goed voor 150 (G). Beter dan niks iig.