Ik heb vanochtend/vanmiddag 20 a 30 achievement points gehaald offline. Had toen even geen internet verbinding. Was bij oblivion btw, een paar ranks in de fighter's guild.
[gb]Challenge update - 3/13/2010[/gb] [gb]Leader[/gb] Sabet11 [gb]Grafiek[/gb] [gb]Stand[/gb] [gb]Schandpaal[/gB] Dulle NL Melted Forest Nathanael H4L COOKIE X ferronn Loukeh
[gb]Challenge update - 3/14/2010[/gb] [gb]Leader[/gb] arma1984 [gb]Grafiek[/gb] [gb]Stand[/gb] [gb]Schandpaal[/gB] Dulle NL Melted Forest Nathanael H4L COOKIE X ferronn Loukeh
Zie nu dat ik niet mee doe met deze challenge. Ik, wtf, had me toch aangemeld. Bleek toen de link niet te kloppen en ik erna niet meer naar gekeken heb. Maarja, volgende keer dan maar weer.
Helaas net 11de geworden, maja iig beter dan vorige keer ! arma1984 iig gefeliciteerd met de overwinning! Fii...succes met rekenen !
Allemaal bedankt Ik had het zelf niet echt meer verwacht Ik had gelukkig nog wat makkelijke achievements waar ik veel punten voor kreeg
Eerste keer 0 punten gehaald in een challenge... Game dan ook zéér weinig de laatste weken, afgelopen week al helemaal.
Zo bot hoeft nou ook weer niet. Ik had de situatie alleen onderschat, dat is alles. Gefeliciteerd arma