Ik las op de blog van 360voice dat ze technische problemen hebben met de servers. Challenges kunnen daarom voorlopig niet gelaunched worden. Meer informatie zou volgen op de hoofdpagina.
Tsjah, jammer maar helaas! Benieuwd of deze challenge nog door gaat dan! EDIT: Hmz...alleen Mr Xen0 is er ingetrapt ! Is dus niks aan de hand met 360voice !
Nee ik ben er niet in getrapt, ik vind gewoon echt dat 360voice hard achteruit gaat.. Badges zijn nog steeds niet goed geupdate, heb m'n Viral Badge nog steeds niet, de forums daar gaan dood en zo kan ik nog wel even doorgaan. Enigste wat nog leuk is zijn de Challenges.
www.Raptr.com moet zoiets invoeren imo, het is de beste game site zo'n beetje en trackt alles toch al. Dat beetje extra traffic kunnen ze vast wel gebruiken.
In de 3 keer dat we deze challenge doen heb ik 3 keer deze reactie van je gelezen, en elke keer flik je het weer om de laatste dag nog 1 a 2k te halen, dus sorry als ik je niet helemaal geloof
zooo, begint lekker met 110 g voor het halen van de laatste spec ops op veteran in mw2 nu lekker beginnen aan campaign.
[gb]Challenge update - 4/4/2010[/gb] [gb]Leader[/gb] arma1984 [gb]Grafiek[/gb] [gb]Stand[/gb] [gb]Schandpaal[/gB] Melted Forest Nathanael H4L Gold Rush NL Mr Baukehimself COOKIE X XbWdX Tyrant100 WOUW5 mikeVermeule Voltreffer Jorrit010 kwakmannie NL
Neem ik je ook niet kwalijk, want het is waar wat je zegt. Maar deze keer meen ik het echt, *) Eind van de week zal je het zien. Arma daarentegen gaat wel vol gas