Mijn voornemen is om in het eindklassement op minimaal de 8e plek te eindigen, maar dat kan nog moeilijk worden.
Onverwachts toch nog een boel gehaald, Borderlands loopt redelijk binnen zo. Ook ben ik nog eens bezig met een vriend met Saints Row 2, misschien nog wat boosten op Dinsdag.. Ben benieuwd!
Ik ben offline, want ik heb mijn Xbox op mijn kamer gezet en heb nog geen internetdraadje, ik zal iig wel hier mijn scores melden.. Ik denk dat ik woensdag wel weer Live heb. Ik heb vandaag wel 5 (G) gehaald
[gb]Challenge update - 4/6/2010[/gb] [gb]Leader[/gb] arma1984 [gb]Grafiek[/gb] [gb]Stand[/gb] [gb]Schandpaal[/gB] Melted Forest Gold Rush NL COOKIE X XbWdX Tyrant100 WOUW5 mikeVermeule Jorrit010
Ik heb vandaag 115 punten gehaald.. Ik hoop dat ik snel een draadje kan leggen, dan word het weer ge-update..
Voor mij is deze challenge einde oefening. Ondanks dat ik morgen 3 nieuwe spellen ontvang. De xdoos heeft namelijk de geest gegeven, gaat dus weg voor reparatie. Helaas pindakaas. Nu sta ik vastgenageld op de schandpaal
*Troost* Maakt niet uit. Ik sta wel gezellig met je in het schand-palen-hoekje. Ik kan nog één achievement halen, maar voordat ik die haal zijn we 10 maanden verder. :b:
[gb]Challenge update - 4/8/2010[/gb] [gb]Leader[/gb] Dr0kz [gb]Grafiek[/gb] [gb]Stand[/gb] [gb]Schandpaal[/gB] Melted Forest Gold Rush NL COOKIE X XbWdX Tyrant100 mikeVermeule Jorrit010
*kuch* *kuch* Anyway, kannie wachten tot challenge voorbij is! Kan ik me eindelijk storten op Lost Odyssey, Eternal Sonata, Last Remnant, Star Ocean & Sacred 2