Nice, ben nou al twee keer achter elkaar de grote winnaar....van de schandpaal ! Ik wist niet eens dat ik mee deed aan de challenge tot dat ik de mail kreeg dat ie alweer voorbij was ! Maja, heb t de afgelope tijd veel te druk gehad met werk en zoeken van nieuw appartement! En daarnaast heb ik al weken geen zin om überhaupt te gamen, kijk veel liever Entourage of andere serie, als ik al niet lkkr op t terras zit !
Fiasco zei tegen mij dat ie geen zin had in een challenge. Hij heeft de leaderboards toch ook niet gedaan.
Ik heb er geen zin meer in nee, sowieso is het Augustus en zijn er veel mensen op vakantie. Toen Sjacco het me vroeg leek het me wel leuk, maar elke maand kijk ik er gewoon tegen op. Heb er geen zin in sorry, als iemand het wilt overnemen moet ie het maar melden.
Fii toch ! Ik had verwacht aan jou een waardige opvolger te hebben! Dit stelt me toch teleur! Je bent toch student? Dan heb je toch nog niks boeiends te doen in het dagelijks leven en toch wel tijd genoeg voor zo'n challenge 1 keer per maand? Zorg wel nog ff voor een degelijke vervanger, iemand die er een beetje verstand van heeft. En die het wat langer volhoudt ! En nee, ik ga het ook niet meer doen ! PS. Ik vind eigenlijk gewoon dat iemand van XBW dit moet oppakken! Dan kan het veel grootser aangepakt worden! Gewoon integreren met de website, dat mensen automatisch kunnen meedoen, dat het leaderboard automatisch berekend wordt, enz! En dan met echte prijzen!! Er zijn vaak genoeg prijsvragen op de frontpage, dan doen ze maar een keer of 2 een prijsvraag minder en gaat die prijs gewoon naar de challenge!
Jammer, ik vond de challenges altijd wel leuk. Misschien is het inderdaad een optie om dit door XBW zelf te laten gebeuren. Als er niemand is die dit graag wilt overnemen, wil ik wel een poging wagen.
Ik heb ook geen problemen met de challenge te houden, het is alleen dat ik nooit zin heb om de leaderbord te doen ondanks het maar een half uurtje/uurtje tijd is. Het is gewoon vervelend en saai werk, en dan zeg ik elke keer 'Ik doe het morgen', dan vergeet ik het en na een tijdje is ie er nog niet. Is niet leuk voor de mensen die eraan mee doen.
Ik kan wel even snel een zomer challenge in elkaar flatsen voor deze keer, maar die word dan wel al donderdag gelauncht ivm vakntie, bezwaren daar tegen?
http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=145933 Misschien niet zo mooi als fiasco/sjacco het altijd hebben gedaan, maar beter dan niets