Daar haal ik tegen de 6 Mbit/s. Klopt niks van. Als ik hier download via goede servers haal ik 19,5Mbit/s. Dat klopt ook omdat we hier een 20Mbit/s verbinding hebben.
Lijkt me ook wel leuk om een keertje mee te doen. gamemode maakt mij in principe niet echt uit als het maar geen van de co-op missies is. Gamertag: Unshaved
111 kb/s up hier, ben wel in voor een nederlands onderonsje. Voeg me maar toe als je wilt. DeHeteVinger
Gamertag : Gnermo (add mij, ik add jouw niet! Ben te lui daarvoor ) Downloadspeed : zie uploadspeed. Uploadspeed : Ik ben niet thuis tot zaterdag daarna zal ik het bekijken. Verwacht een hoog nummer
Vrijdag avond zie ik niet echt in als een game avond. Aangezien er ook nog gedronken moet worden enzo... En een beetje sociaal leven tussendoor is ook niet verkeerd.. Doe wel graag mee. Eindelijk eens gta 4e op niveau \o/ **Edit** Gamertag = Broodje II
Wil ook graag wel mee doen! Download: 833.6 KByte/sec (=6669 kbps) Upload: 112.5 KByte/sec (=900 kbps) Kontschopper NL aangezien ik momenteel zonder werk zit genoeg tijd om te spelen.
Ik wil wel meedoen een keertje. Momenteel is mijn verbinding: > 12.00 mb down < 1.52 mb up Ik zal mijn lijst eens leeggooien voor wat nieuwe gta spelers.
Zo...heb gisteravond de hele lijst uit de startpost toegevoegd! Kreeg ook al meteen twee invites, thnx ! Maar ik ben nogal een n00b op Live gebied...GTA IV is mn eerste Live ervaring! Dus ik vroeg me af hoe je dat doet, zo'n invite sturen? Maar goed, ik ben nou eerst nog ff met de SP bezig, maar af en toe potje MP tussedoor lijkt me erg leuk! En ook die multiplayer achievements lijken me leuk om met mensen van hier te halen!
je kan invites sturen via je telefoon in GTA4 (ingame)... of je kan (via Dashboard) op Guide knop van je controller drukken, en dan via Friends , iemand aanklikken en dan Invite To Game, spreekt aardig voorzich allemaal gewoon kwestie van beetje uitvogelen hoe het werkt succes ben laatste tijd niet heel echt actief meer online GTA4.. komt wel weer edit: teveel waarschuwing? 1 waarschuwing van de 0 waarschuwing(en)?
Wie heeft er vanavond zin in wat potjes?? Eventueel ook om wat achievements te halen? (Top Of The Food Chain, Fly The Co-op, Join The Midnight Club)?! Ik ben online rond half 8 ofzo!
Als goed is wel! Had t laatst keer ergens gevonden, zal ff zoeken! EDIT: Found! Go into party mode and invite everyone first then go into a ranked game. It'll have everyone from that party in it!