Ik ben eigenlijk elke avond online.. Vanavond en morgenavond misschien niet, ik heb dinsdag 2 spreekbeurten, maar zullen we dan dinsdagavond afspreken? Uurtje of 9? Ik voeg je wel toe
brandts mss kunnen wij 2 een team maken? wil namelijk ook meedoen. wat denk je? /Edit: ben erg goed hoor
Mensen, Ik had het al eerder gepost, misschien niet helemaal doorgekomen door wat voor reden dan ook, maar ik heb inmiddels een team gevonden. Dit bestaat uit; Redrum Oniryo Dominic NL BBE hannes We hebben er voor gekozen geen 5e speler te gebruiken, zodat iedereen telkens een ronde kan spelen. Inmiddels hebben Kingsteven en Brandts mij toegevoegd op msn en kunnen we beginnen met het opmaken van het toernooitje. Wil iedereen nog even zijn COMPLETE team posten, zodat wij een beetje een overzicht krijgen van wie er mee doen. Voor de duidelijkheid, teams van 4 personen. Mensen die nog geen team hebben, kunnen dit even via PM of over live regelen. Andere vragen kun je PMen naar mij, brandts of Kingsteven. Wanneer er genoeg teams zijn, laten wij weten hoe het verder gaat verlopen. (op de vraag of er ook mensen buiten het XBW forum mogen spelen, lijkt me wel duidelijk dacht ik zo.... iedereen is meer dan welkom)
Om dingen een beetje duidelijker te maken.. ( want mensen vormen nu teams met dezelfde personen in 2 teams ) de teams: Team 1 A.k.A. Team eRadication: -Oniryo -Demol1t1onman -Dominic NL -BBE hannes Team 2 -DSF Ghost -DSF Germain -Calvinclown -Psychoclown -jihad soe (als reserve) Team 3 -alto 1 -stormedroma -II Shockwave II -X elimenator X Team 4 -kingsteven -kingfreak -richard14 -sphinx790 zo... ik hoop dat dingen nu wat duidelijker zijn...
lol ik denk niet dat hij wil, want had hem een pm gestuurd en daar zei hij van niet. we zullen zien wat hij hier zegt... evt. nog iemand anders?
sorry ik bedoelde het niet zo wie nog iemand zoekt ofzo zegt het maar, dan join ik wel. (nogmaals ik ben goed ) en anders heb ik maar pech.
jaja vormen wij een greop jong en occisor //edit; wat denk je van groep 5 FreakyOliver BE Occisor NL Sunz3r0 Brands /Mod *zucht* nog maar een keer je posts samengevoegd. Volgende keer geef ik echt een OW hoor Colnago..
Ik en Kevf denk ik dan.. we gaan over half uurtje practicen nog ff een 4e speler zoeken.. /Edit: shite laatste pagina niet gelezen. Zijn er nog 2 mensen die bij ons willen?