als er mensen zijn die geen team kunnen vinden, en het niet uit maakt met via ze spelen, stuur mij dan maar een PM, dan zal ik uit de personen die geen team kunnen vinden teams maken, zodat wel iedereen die het wil mee kan spelen...
hebben we al genoeg teams of hoeveel motte we er hebben? we kunnen ook gewoon beginnen met een klein toernooitje we hoeven het niet bij 1 toernooi te houden dus...
het eerste team van "teamloze" mensen heb ik gevormd (na genoeg aanmeldingen), dit team bestaat uit: -kevf -joene90 ->dutcheverlast< -$unz3r0 dus dat is team 5, denk dat er bij 8 teams toch een mooi aantal is om te beginnen
zojuist op live gehoort van: omeg4supreme dat hij ook mee wil doen en zelf een team van 4 regelt, hij laat nog weten welke 3 anderen. Dus dat is dan team 6...
ik wil in ons team alsnog een reserve opgeven, voor het geval iemand een keer niet kan namelijk: extra0rdinary
Kut met peren Haal mij maar van de lijst af jongens, Xbl suspended... dus tot het weer is rechtgezet kan ik niet meer meedoen
waarom maak je dan niet een silver account aan, dan heb je een maand gratis gold, dus kan je voor het toernooi aanmaken, en dan meedoen, maar je moet het zelf weten. Want je gebruikt dan wel 1 account... maar goed mij maakt het niet echt uit, hoewel: "hoe meer zielen hoe meer frags" Spoiler sorry redrum ik jat jouw uitspraak
Team 5: Jago GT Crazy Rapido Seraph Reborn Omeg4 Supreme We spelen alleen DarkOps dus aan Team Killcount / CTF doen we niet mee
Waarom bang. Maakt me echt niks uit. Die games modes vind ik gewoon zwaar kut. Heb ze misschien 1x gespeeld en toen nooit meer...