nope voor zover ik weet niet... maar lijkt mij beter om zondag avond te spelen en vrijdag ofzo... ( ben een beetje egoïstisch, maar kan nooi op zaterdagavond voor kwart voor 9 )
Vrijdagavond kan ik alleen na 10 en, en niet elke vrijdag.. Zaterdag en zondagavond kan ik meestal wel
ik ben wel benieuwd wie een goed team heeft. zijn er al schattingen welk team met vermoedens gaat winnen?
wij natuurlijk nee, ik geef team 1 en 2 (uit de start post) een grote kans... Maar ze kunnen van ons op een flink verzet rekenen
jippie ik zit in team 1 ik moet zeggen dat ons team erg sterk is. in principe hoef ik niks te doen ik ben meer de underdog die ineens tevoorschijn komt
het PDZ toernooi ik zou zegge we kenne beginnen ik heb vrijdag en zondagavond aangehouden we zien wel hoe het loopt als er teveel mensen niet kunnen nemen we wel een andere dag. als ge ergens nog nie mee eens bent tis nog niet te laat! het kan allemaal nog verandere (ik heb nog nie egt met hannes overlegt) maar als er weinig kritiek is zijn dit de plannen
als we toch moeten wachten op sommige mensen kunnen we mss al een paar friendly-games spelen. voor de mensen die niet meer te houden zijn, gewoon voor de fun dus maar het was gewoon een voorstel..
Maar als niemand er bezwaar tegen heb, wil ik wel in team 3 aangezien er nog 1 plek over is, toch? schrijf me daar maar bij in, please?
ik moet ff kijken wanneer ik kan, aangezien ik nu fulltime bij coronel kartracing werk. en dan sta ik dus van 18:00 tot 24:00 op de baan
moet je met je tegenstander afspreken... want anders lijkt mij er geen beginnen aan om een passende datum te vinden dat iedereen elk team tegelijk kan... dus ff met je team en tegenstander afspreken