Ik kan het misschien mis hebben, maar ik heb het gevoel dat dit toernooi een beetje aan de dooie kant is. Als ik dit goed heb dan wil ik hier graag verandering in brengen.
Mijn voorstel is dus ook om een compleet nieuw toernooi te gaan spelen. Dit toernooi zouden we mogelijk kunnen beginnen tegen de tijd dat de nieuwe mappen er zijn. Dat lijkt mij wel een goed idee. Ook omdat het aantal spelers dan groter is. En mensen nog lang genoeg de tijd hebben om te joinen.
Mogelijke spelregels van toernooi:
1) het spel wat gespeeld wordt is Eraducation
2) Een team bestaat uit 4 spelers en mag 1 reserve bevatten
Ieder team heeft een eigen thuismap
4) alle teams spelen dus 2 keer tegen elkaar. 1 keer op de thuismap en 1 keer op de map van de tegestanders.
5) de wapens liggen wel vast
lijst van wapens die UIT staan:
*rocket launcher
*mines
*hawk
*ugl
*cmp150
*superdragon
*fac 16
*mac
Met alle overige wapens wordt dus wel gespeeld.
De teams bestaan dus uit 4 personen dit mag een zogehete clan zijn maar kan ook gewoon een team zijn. Mocht je nou niemand kennen die PFD speelt en dus geen team hebt. Meld je dan hier even los in, in de hoop dat de overige spelers die geen team hebben samen dus weer een team kunnen vormen.
6)Ieder team heeft een teamkapitein deze heeft de andere teamkapiteins in zijn friendlist staan. Zo kunnen wedstrijden via hier worden vastgesteld en daar worden besproken. Het lijkt me verstandig als ieder team 1 keer speelt per week. Van te voren wordt dus vastgesteld tegen wie en de teams hebben zelf een week de tijd om de wedstrijd af te handelen.
In een week tijd weet je zeker dat de tegestander aanwezig is.
Wat we ook kunnen doen is dat de uit en thuis dus op 1 dag vallen. (dit lijkt me zelf geen goed idee want heb je 1 keer een slechte dag dan verlies je meteen 2 matches)
7)Er worden 10 rondes gespeeld Met een tijd van 10 minuten. De gameplay tijd is een half uur. Mocht de tijd eerder over zijn dan de rondes dan is de wedstrijd dus gewoon gespeeld.
Ik hoop dat veel Mensen aan dit toernooi mee willen doen. Ikzelf ben van de partij en ik heb ook al een team. Ik kom zelf wel uit als teamleider.
Onze groep/clan: DoS = Die or Surrender
Leden: o w n e r bb Nl
Tjapperbeest
Breda de Gekste
Black Haze89
Brulbeestje
Wil je meedoen meld dat dan hiEr!!!
Laatst bewerkt: 19 apr 2006