1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

XBW Team PDZ toernooi

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Hanneshamlap, 23 jan 2006.

1. Hanneshamlap

Hanneshamlap Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hey mensen, excuus dat ik de laatste tijd niet erg actief ben met dit toernooitje, maar ik heb het even druk gehad.
    Dankzij King Freak zit er in ieder geval weer schot in.
    Over het spelen van de matches lijkt het mij makkelijk om een schema aan te houden waarin de teams een bepaalde periode krijgen waarin zij met de tegenstander af kunnen spreken voor de match. Dus bijvoorbeeld een week. Dit betekent dat vrijwel alle matches gespeeld kunnen worden, en er geen problemen zijn met mensen die niet kunnen. Mocht iedereen een kort toernooitje willen, dan kan die tijd naar 2 of 3 dagen gezet worden per match, alleen bedenk wel, dat hierdoor veel partijtjes niet gespeeld kunnen gaan worden. Keus is dus aan jullie?

groetjes

2. Tha)Sven

Tha)Sven Pillz-E

Leuk Bevonden:
    0
    Kan ik misschien ook nog meedoen? Of is het daar al te laat voor?

3. KingFreAk

KingFreAk Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hmmz ik heb vorige week wedstrijden opgezet voor aankomende vrijdag en zondag met daarbij als je niet zou kunnen dat je zelf een nieuwe datum afmoet spreken met je tegenstander. nou krijg ik niet de indruk dat er veel teams actief zijn en denk ik dat het wijzer is om wat langer te wachten zodat er meer teams available zijn om te spelen wat jullie>?

4. KingFreAk

KingFreAk Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hmmz ik heb vorige week wedstrijden opgezet voor aankomende vrijdag en zondag met daarbij als je niet zou kunnen dat je zelf een nieuwe datum afmoet spreken met je tegenstander. nou krijg ik niet de indruk dat er veel teams actief zijn en denk ik dat het wijzer is om wat langer te wachten zodat er meer teams available zijn om te spelen wat jullie>?

5. king-steven

king-steven Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    weet niet ik denk dat je hun via live erop moet wijzen dat ze een wedstrijd moeten spelen als het je tegenstanders zijn... want ik verwacht niet dat er na uitstel meer teams actief zullen zijn

6. KingFreAk

KingFreAk Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nou et is wel short notice en het kan een beetje vaag zijn wat er gebeurt/ moet gebeuren // denk ik dan want ik hoor zelf weinig maar we zien het aan et einde van de week wat er is gebeurt en hoeveel wedstrijden er zijn gespeeld

7. Brandts

Brandts Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het forum een tijdje niet meer gevolgd. Nu blijkt dat ik gister al een wedstrijd had moeten spelen. Ik weet niet of deze wedstrijd al gespeeld is maar ik kan niet spelen tot woensdag (carnaval: op stap, slapen, opstaan, eten, op stap, slapen, .... en dat vijf dagen lang :9). Ik weet niet of er al iets gespeeld is maar anders speel ik de laatste 2 wedstrijden in de poule wel mee.

8. king-steven

Leuk Bevonden:
    0
    tsja bij ons kwam er geen tegenstander opdagen...

hopelijk nu zondag wel...
    want is wel jammer dat er gewoon geen wedstrijden worden gespeeld..

9. ubisoft

ubisoft Team D.I.F

Leuk Bevonden:
    0
    waanneer kunnen we beginnen ik kan niet wachten om mijn clan te owne_O_

10. king-steven

Leuk Bevonden:
    0
    een paar pagina's terug staat het allemaal uitgewerkt:
    kijk hier maar ff

en zoals je dan ziet, zijn we al begonnen, alleen lijkt het erop dat het toernooi een beetje "dood" is, aangezien er niet veel teams meer actief zijn...

11. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Excuses, ik was tot vandaag op vakantie.. Zie dat ik 2 ronden gemist heb :confused:

Btw kan ik op vrijdag nooit om 20:00, 21:30 op z'n vroegst.. Ik zal mijn team wel even PM'en als er een oplossing is over inhaalrondes (want ik weet niet of zij wel gespeeld hebben?)

Nogmaals excuses :)

12. DRAXXX

DRAXXX Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    kunnen we nog mee doen?
    zoja wil ik mij( oO DRAXXX Oo) & thebadboy nl opgeven.

13. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Als ik wil spelen wil ik met het andere team een datum en tijd af kunnen spreken. De een werk nachtdiensten en de andere hebben ook verplichtingen dus zo werkt het ook gewoon niet!

14. king-steven

Leuk Bevonden:
    0
    kan toch ook gewoon....
    alleen toen wij dat probeerde kregen we geen reactie van tegenstander (2x nu) dus, nog steeds niet gespeeld, en denk ook niet dat dat gaat gebeuren eigenlijk...

15. Hanneshamlap

Hanneshamlap Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Om even de achterstand van mijn team wat in te halen. Het team van Freakyoliver, kunnen jullie ons even een berichtje sturen op live of hier, zodat we snel kunnen spelen.

En het team van Alto1, voor jullie geldt hetzelfde, laat even wat weten over wanneer jullie er klaar voor zijn...

16. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Ik wil spelen!! Vanavond Joene? :9

17. KingFreAk

KingFreAk Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    sgoed tegen ons dan :) wij motte ook nog tegen jullie

18. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Even kijken welke tags allemaal toegevoegd moeten worden :)

19. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Moet vanavond oppassen :confused:.. weet niet tot hoe laat dat duurt, als ik vroeg ben kan ik wel

20. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan het misschien mis hebben, maar ik heb het gevoel dat dit toernooi een beetje aan de dooie kant is. Als ik dit goed heb dan wil ik hier graag verandering in brengen.
    Mijn voorstel is dus ook om een compleet nieuw toernooi te gaan spelen. Dit toernooi zouden we mogelijk kunnen beginnen tegen de tijd dat de nieuwe mappen er zijn. Dat lijkt mij wel een goed idee. Ook omdat het aantal spelers dan groter is. En mensen nog lang genoeg de tijd hebben om te joinen.

Mogelijke spelregels van toernooi:
    1) het spel wat gespeeld wordt is Eraducation
    2) Een team bestaat uit 4 spelers en mag 1 reserve bevatten
    :cool: Ieder team heeft een eigen thuismap
    4) alle teams spelen dus 2 keer tegen elkaar. 1 keer op de thuismap en 1 keer op de map van de tegestanders.
    5) de wapens liggen wel vast
    lijst van wapens die UIT staan:
    *rocket launcher
    *mines
    *hawk
    *ugl
    *cmp150
    *superdragon
    *fac 16
    *mac
    Met alle overige wapens wordt dus wel gespeeld.

De teams bestaan dus uit 4 personen dit mag een zogehete clan zijn maar kan ook gewoon een team zijn. Mocht je nou niemand kennen die PFD speelt en dus geen team hebt. Meld je dan hier even los in, in de hoop dat de overige spelers die geen team hebben samen dus weer een team kunnen vormen.

6)Ieder team heeft een teamkapitein deze heeft de andere teamkapiteins in zijn friendlist staan. Zo kunnen wedstrijden via hier worden vastgesteld en daar worden besproken. Het lijkt me verstandig als ieder team 1 keer speelt per week. Van te voren wordt dus vastgesteld tegen wie en de teams hebben zelf een week de tijd om de wedstrijd af te handelen.
    In een week tijd weet je zeker dat de tegestander aanwezig is.
    Wat we ook kunnen doen is dat de uit en thuis dus op 1 dag vallen. (dit lijkt me zelf geen goed idee want heb je 1 keer een slechte dag dan verlies je meteen 2 matches)

7)Er worden 10 rondes gespeeld Met een tijd van 10 minuten. De gameplay tijd is een half uur. Mocht de tijd eerder over zijn dan de rondes dan is de wedstrijd dus gewoon gespeeld.

Ik hoop dat veel Mensen aan dit toernooi mee willen doen. Ikzelf ben van de partij en ik heb ook al een team. Ik kom zelf wel uit als teamleider.

Onze groep/clan: DoS = Die or Surrender
    Leden: o w n e r bb Nl
    Tjapperbeest
    Breda de Gekste
    Black Haze89
    Brulbeestje

Wil je meedoen meld dat dan hiEr!!!

Laatst bewerkt: 19 apr 2006

Deel Deze Pagina