Rimlight, mijn gamertag is: duco3101, dus met een kleine d, geen hoofdletter. als iemand me wil toevoegen weet ik niet of dat van belang is btw
Rimlight ik denk dat je het best in de startpost kun zetten waar we elkaar treffen. KLQ. die datum vind ik goed. persoonlijk ga ik voor de Meteoor Inslag/De Vulkaan omdat daar veel ruimte is en een garage.
Ok, doe die vulkaan dan maar. Zit op sector J-10 op deze map: En over de datum: 4 januari is een prima tijd. Iedereen die zich ingeschreven heeft krijgt een berichtje op de Xbox, en een friend request!
nee.. ik wou net een remimber over xbox live sturen.. maar ik weet niet of pennebak wel TDU heeft.. die zou hij krijgen maar volgens mij heeft hij hem niet.
@ Kimi Jah ik begin nu ook het gevoel te krijgen dat ik opgelicht ben, steeds komt die gast met een andere smoes, ik ben al aan het navragen bij zijn goede deals. De reacties zijn niet allemaal positief. Ik hoop voor hem dat ie het spel gewoon opstuurt/opgestuurd heeft want oplichters geef ik aan bij de politie. Maar anyway voor de rest van de inschrijvingen, voeg elkaar toe en rijd de cruise maar zonder mij
Hey jongens, ik heb ook XBL. Mijn gamertag is AntraXxX NL, en ik zie ook dat jullie een cruise hebben georganiseerd. Dus ik zal aanwezig zijn.
oh noes!! Ik heb de hele tijd in 't verkeerde Live Gaming onderdeel gekeken (bij de clans). Ik vond het al zo gek dat ik 't topic niet meer vond. Nu kan ik niet . Damn, better luck next time.
Ik was er maar niemand kunnen vinden, ik zag Triple X NL ff maar hij z'n auto lag'de heel erg. Ook zag ik iemand met een BE in zijn naam dacht ik maar die was ook opeens weg. Raar dat ik niemand heb kunnen vinden terwijl iedereen daar gewoon stond