Uitslag van Blaauw tegen Gamer_24: 6-3 6-1 Ondanks de uitslag complimenten aan mijn tegenstander en het was een leuke wedstrijd.
Jammer voor Washand, heeft hij weer niet kunnen spelen Maareh, ik krijg nog 10 uitslagen! Dit gaat niet zo lekker
Aardig Ik wil morgenavond wel. Wat dacht je van 19 uur? Is dat mogelijk? Niet risk-shots he, ik ben niet zo goed in TopSpin hehe. /edit: Als het gezellig is na het officiele potje nog een paar
Ja Boomer was een stuk beter. Gefeliciteerd. Wel jammer dat mijn speler de sterretjes ineens heel anders heeft verdeeld. Dat is al de tweede keer. Heeft iemand dat ook gehad? Ik had nu bijvoorbeeld ineens een hele goede volley terwijl ik daar maar 1 sterretje aan had toebedeeld.
daar heb ik sinds vandaag ook last van iedere keer dat ik online speel is mn ster/skillverdeling anders
@Washand: Natuurlijk mag je partijen alsnog spelen. Mits beide partijen het ermee eens zijn. Dus als Super Cooper die wedstrijd van vorige week wilt herspelen, dan doen jullie dat lekker! Sportief trouwens Super Cooper en Washand dat jullie een 'gewonnen' wedstrijd willen herspelen!
Ik krijg overigens nog de uitslagen van de volgende matches: Jerhui - Fardo JeanV - iverson Jankost - firstblitzer Gamer_24 - Blaauw Bombermania - DutchBastard satan21 - dendeman kingarthur - GAGGAG (jongens wat doen we nou met jullie probleem?)
Ik zie het al, die van jullie had ik al, maar van de anderen uit jullie poule niet. Beetje scheef gekeken dus. Dan krijg ik nu dus de uitslagen van: Jerhui - Fardo Jankost - firstblitzer Marius - Jaylee Bombermania - DutchBastard satan21 - dendeman kingarthur - GAGGAG (jongens wat doen we nou met jullie probleem?)
Ik heb gisteren Jaylee gePM'd omdat ik moest zaalvoetballen. Ofdat we de wedstrijd konden verplaatsen / op een ander tijdspit konden spelen.. Geen enkele reactie op gehad. Volgens mij is hij het complete toernooi vergeten, aangezien hij de vorige wedstrijd ook niet heeft gespeeld?